Çağrı Mərkəzi Şöbəsinin Mütəxəssisi – AXAMBASK

0

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil
• Azərbaycan dili  və rus dili (mükəmməl səviyyədə), ingilis dili (orta səviyyədə)
• Sığorta barədə ümumi biliklərin olması
• Müştərilərlə əlaqə yaratma bacarığına və inandırma qabiliyyətinə malik olan olmalı
• Kompyuter proqramlarını tələb olunan səviyyədə bilməli
• Stressə davamlı
• Məsuliyyətli və ünsiyyətcil olmalı
• Komandada işləmək bacarığı


Kredit müraciəti

Sizin müraciətiniz banka göndərildi.

İş barədə məlumat:

1. Sığorta məhsulları ilə əlaqədar müştəri zənglərinə operativ cavab vermək.
2. Rəhbərlik tərəfindən təqdim olunan məlumt bazasından müştərilərlə telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlamaq, onlara sığorta məhsullarını təqdim etmək və həmin müştəriləri şirkətlə əməkdaşlığa cəlb etmək.
3. Zənglər barədə məlumatları xüsusi proqrama daxil etmək.
4. Satış üzrə hesabatları hazırlamaq.
5. Müqavilələr üzrə sığorta haqlarının ödənişi  hissəli olduğda debitorlara riayət etmək.

Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.

E-mail: career@axambask.az