Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi
Öhdəliklər:
Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.
Tələblər:
Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilmək;
Kompüter proqramlarını bilmək;
Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı;
Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.