9 C
Baku
Friday, December 13, 2024

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi – Bank Avrasiya

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
    Bu sahədə ən azı 1 il iş stajı
    Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək
    İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
    MS Office proqramlarının sərbəst şəkildə işləmək bacarığı
    Səlis nitqlə danışıq qabiliyyəti
    Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
    Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
  • İşin təsviri:• Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
    • Bütün bank məhsulları və xidmətləri barədə müştərilərə telefonla ətraflı məlumat vermək;
    • Bank xidmət və məhsulları ilə problemləri olan müştərilərin müraciətlərindəki problemlərin həllində səlahiyyəti çərçivəsində yardımçı olmaq;
    • Rəhbərliyə lazımi məlumatların hazırlayıb təhvil vermək.

Xahiş olunur yalnız “Bank Avrasiya” ASC-nin  CV formasını doldurub [email protected]  ünvanına göndərəsiniz və ya ONLAYN CV doldurasınız.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər