27 C
Baku
Wednesday, June 26, 2024

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi) – Accessbank

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi)

Öhdəliklər:

  • Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
  • Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
  • Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
  • Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.

Tələblər:

  • Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
  • Kompüter proqramlarını bilmək;
  • Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
  • Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
  • Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.Vakansiya 02

Son xəbərlər
 ⁠
Digər xəbərlər