17 C
Baku
Monday, April 29, 2024

Call-center operatorlarının əsas səhvləri

Əgər daim müştərilərlə telefon əlaqəsi yaratmalı olursunuzsa edə biləcəyiniz səhvlərdən əvvəlcədən sığortalanın. Beləliklə, telefon danışığı zamanı əsas olaraq hansı ifadələrdən istifadə etmli deyilsiniz?

“Bilmirəm”

Alternativ variant: “İcazə verin, sualı dəqiqləşdirim” və yaxud “Məlumatı dəqiqləşdirməyim üçün bir qədər gözləyə bilərsinizmi”.

“Sizə heç nə söz verə bilmərəm”

Alternativ variant: “Məsələnizi həll etmək üçün mümkün olan hər bir şeyi edəcəm”.

“Sizi başa düşmədim”

Alternativ variant: “Dəqiqləşdirin zəhmət olmasa” və yaxud “İcazə verin sizi doğru anlayıb-anlamadığımı dəqiqləşdirim”.

“Siz məni düz başa düşmədiniz”

Alternativ variant: “İcazə verin bir daha izah edim” və yaxud “Mən demək istəyirdim ki…”.

“Siz “filan” şeyi etməlisiniz”

Alternativ variant: “Probleminizi maksimum operativ şəkildə həll etməyim üçün “filan şeyi” edə bilərsiniz”.

“Siz haqlı deyilsiniz”

Alternativ variant: “Bəli, sizinlə razıyam, lakin bununla belə …”

“Bir dəqiqə” (“Dəstəyi asmırsınız, xətdə gözlədirsiniz”)
Alternativ variant: “Bu məsələni həll etmək üçün mənə cəmi 1 dəqiqə lazımdır. Xətdə gözləyə bilərsiniz, yaxud mən sizə 1 dəqiqədən sonra zəng edim?”

“Bizi necə tapdınız”

Alternativ variant: “İcazə verin dəqiqləşdirim, bizim haqqımızda necə xəbər tutdunuz?”

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər