“Chargeback” – razı olmadığınız bank kartı ödənişinə etiraz etmə prosedurudur.
Bəzi hallarda məhsul/xidmət üçün ödəniş etdikdən sonra siz bankdan əməliyyatı ləğv etməyi və pulu geri qaytarmağı xahiş edə bilərsiniz. Bu, məhsul/xidmətlə bağlı problemlər olduqda və ya pul səhvən silindikdə edilə bilər. Geri qaytarma proseduru alıcının bankını, satıcının bankını və ödənişin həyata keçirildiyi ödəniş sistemini əhatə edir.
“Chargeback” aşağıdakı hallarda mümkündür:
– xidmət göstərilmədi və ya mal alınmadı;
– xidmət keyfiyyətsizdir və ya məhsul qüsurludur;
– ikiqat ödəniş çıxıldı;
– ödəyici ödənişlə razı deyil.
Təbii ki, bank dərhal pulu geri qaytarmayacaq, lakin ödənişin şərtlərini nəzərə alacaq. Ödəniş qanunsuz hesab edilərsə, ödəniş sistemi və alıcının bankı ilə əlaqə saxlanılacaq. Bank müştərinin həqiqətən pulu qaytarmağa borclu olub-olmadığını öyrənəcək. Hər şey yoxlandıqdan sonra bank tələb olunan məbləği satıcının hesabından silib ödəniş sistemi vasitəsilə alıcının bankına qaytaracaq.
Fakt
Geri qaytarma prosedurunun qaydaları və şərtləri ödəniş sistemləri tərəfindən müəyyən edilir. Lakin onu həyata keçirmək və ya keçirməmək bankın ixtiyarındadır.
Çox vaxt geri qaytarma müştəri üçün pulsuzdur, baxmayaraq ki, banklar bunun üçün komissiya təyin etmək hüququna malikdir. Amma bu halda onun ölçüsü bankla müqavilənizdə göstərilməlidir.
Unutmamalıyıq ki, müştəri pulu könüllü olaraq fırıldaqçılara köçürdükdə, uğursuz investisiya yatırdıqda və ya hər hansısa səhvə yol verdikdə, vəsait geri qaytarılmır.