David Ogilvy “Ogilvy & Mather” və “Ogilvy PR” reklam agentliklərinin yaradıcısıdır. Bir çoxları onu “reklam dahisi” adlandırır. 1962-ci ildə Amerikanın “Time” jurnalı David Ogilvy-ni “müasir reklam sənayesində ən məşhur sehrbaz” adlandırmışdı.
Bəs o reklam haqqında nə demişdir:
- Satıcı axmaq deyil: axmaq olan həyat yoldaşınızdır.
- Reklam keyfiyyətsiz məhsulu almağa inandıra bilər, lakin yalnız bir dəfə.
- Əgər reklam haqqında danışırlarsa bu pis reklamdır. Yox, əgər məhsul haqqında danışırlarsa bax, bu yaxşı reklamdır.
- İntuisiya bəəzn həddindən artıq yüksək dəyərə malik ola bilər.
- Böyük ideyalar adətən ən sadə olan ideyalardır.
- Qiymət nə qədər yüksəkdirsə məhsul alıcının gözünə daha arzulanan görünür.
- Reklamın məqsədi tamaşaçını əyləndirmək deyil, ona məhsulu satmaqdır.
- Müştəri layiq olduğu reklamı əldə edir.
- Heç vaxt ailənizin görməsini istəmədiyiniz tərzdə reklam yaratmayın. Həyat yoldaşınıza yalan deməyi arzulamazdınız. Elə isə mənim həyat yoldaşıma da yalan deməyin!
- Belə bir fikir mövcuddur ki, istənilən reklam ticarətin mühərrikidir. Lakin “istənilən” reklam yox! Pis reklam mühərrik yox, əyləcdir.