Difference between revisions of "Ictimaiyyətlə Əlaqələr"

From ..::Banker.az::..
Jump to: navigation, search
(Created page with "İctimai Əlaqələr, piar (ingiliscə Public Relations – ictimaiyyətlə əlaqələr, ictimai münasibətlər, ictimaiyyətlə münasibətlər, ictimaiyyətlə qarşılıqlı ...")
 
 
Line 1: Line 1:
İctimai Əlaqələr, piar (ingiliscə Public Relations – ictimaiyyətlə əlaqələr, ictimai münasibətlər, ictimaiyyətlə münasibətlər, ictimaiyyətlə qarşılıqlı təsirlər; qısaldılmış forması: PR — pi –ar) ictimai-iqtisadi və siyasi rəqabət sistemlərində obyektin (ideya, məhsul, xidmət, şəxsin, təşkilatın –firma və ya brendin) obrazının yaradılması və onun sosial qrupunun dəyərləri sırasında ideal və həyat üçün vacib bir obraz kimi möhkəmlənməsi məqsədi ilə tətbiq edilən texnologiyaların cəmi.
+
'''İctimai Əlaqələr,''' piar (ingiliscə Public Relations – ictimaiyyətlə əlaqələr, ictimai münasibətlər, ictimaiyyətlə münasibətlər, ictimaiyyətlə qarşılıqlı təsirlər; qısaldılmış forması: PR — pi –ar) ictimai-iqtisadi və siyasi rəqabət sistemlərində obyektin (ideya, məhsul, xidmət, şəxsin, təşkilatın –firma və ya brendin) obrazının yaradılması və onun sosial qrupunun dəyərləri sırasında ideal və həyat üçün vacib bir obraz kimi möhkəmlənməsi məqsədi ilə tətbiq edilən texnologiyaların cəmi.
 
   
 
   
 
Geniş mənada isə - ictimai rəyin idarə edilməsi, cəmiyyət, dövlət orqanları və ya kommersiya strukturları ilə qarşılıqlı münasibətlərin qurulması, o cümlədən də sosial, siyasi və iqtisadi proseslərinin daha obyektiv mənimsənilməsi.
 
Geniş mənada isə - ictimai rəyin idarə edilməsi, cəmiyyət, dövlət orqanları və ya kommersiya strukturları ilə qarşılıqlı münasibətlərin qurulması, o cümlədən də sosial, siyasi və iqtisadi proseslərinin daha obyektiv mənimsənilməsi.

Latest revision as of 15:21, 12 July 2012

İctimai Əlaqələr, piar (ingiliscə Public Relations – ictimaiyyətlə əlaqələr, ictimai münasibətlər, ictimaiyyətlə münasibətlər, ictimaiyyətlə qarşılıqlı təsirlər; qısaldılmış forması: PR — pi –ar) ictimai-iqtisadi və siyasi rəqabət sistemlərində obyektin (ideya, məhsul, xidmət, şəxsin, təşkilatın –firma və ya brendin) obrazının yaradılması və onun sosial qrupunun dəyərləri sırasında ideal və həyat üçün vacib bir obraz kimi möhkəmlənməsi məqsədi ilə tətbiq edilən texnologiyaların cəmi.

Geniş mənada isə - ictimai rəyin idarə edilməsi, cəmiyyət, dövlət orqanları və ya kommersiya strukturları ilə qarşılıqlı münasibətlərin qurulması, o cümlədən də sosial, siyasi və iqtisadi proseslərinin daha obyektiv mənimsənilməsi.