Have a Question?
CPA (ing. cost per action) – müştərinin yalnız istifadəçinin istədiyi hədəf hərəkəti yerinə yetirdiyinə (sifariş, saytda qeydiyyatdan keçmək, alış-veriş etmək, bülletenə abunə olmaq) görə ödəniş etdiyi reklam modelidir.
Vizual olaraq CPA modelinə əsaslanan reklam veb-saytdakı adi reklamdan fərqlənmir: nativ reklam, bannerlər, bloggerlərin reklamı. Lakin bu halda sifarişçi baxış və ya klik satına deyil, nəticəyə görə ödəniş edir.
CPA-nın bir neçə növü var:
1. CPS (Cost Per Sale) – satışa görə ödəniş. Reklamverən yalnız məhsulun alışına görə ödəniş edir. Əgər istifadəçi məhsulu qaytardısa və ya səbətə daxil edib almadısa, əməliyyat tamamlanmamış hesab olunur.
2. CPL (Cost Per Lead) – lidə görə ödəniş. Burada əsas məqsəd potensial müştəridən əlaqə məlumatlarını əldə etməkdir.
3. CPI (Cost Per Install) – quraşdırmağa görə ödəniş. İstifadəçinin proqramı quraşdırması və ya yükləməsi tələb olunur.
4. CPV (Cost Per Visit) – açılış səhifənin ziyarətinə görə ödəniş. İstifadəçi qiymətlər və ya kataloqla tanış olmaq üçün baş səhifəyə daxil olur. Əgər müştəri müəyyən sayda saniyələr saytda qalırsa, əməliyyat başa çatmış sayılır.
Nüanslar
Müştəriləri cəlb etmək üçün onlar CPA şəbəkələrinin xüsusi ortaq proqramlarından istifadə edir. İş prinsipi aşağıdakı kimidir:
Siz tərəfdaş proqrama qoşulursunuz və öz reklam kampaniyanızı yaradırsınız, eyni zamanda ona “offer” – potensial auditoriyanı təsvir etdiyini, sayta keçid etdiyiniz və ödəniş təyin etdiyiniz kommersiya təklifi formasıdır.
Daha sonra proqram sizin üçün mütəxəssislər (veb-ustalar) seçir. Onların əsas vəzifəsi – verilmiş parametrlərə uyğun istifadəçiləri cəlb etməkdir. Əgər istifadəçi məqsədyönlü tədbir görübsə, veb-master buna görə ödəniş alır, reklamverən isə – müştəri.
Fakt
Məqsədli fəaliyyətin dəyərini hesablamaq üçün istifadə edilə bilər düstur var:
CPA = reklam xərcləri / hədəf ziyarətçilərin sayı
Reklam xərcləri dedikdə, kampaniyaya xərclənən məbləğ başa düşülür. Məqsədyönlü ziyarətçilərin sayı isə yerinə yetirilən bütün hərəkətlərin ümumi sayı deməkdir.
Məsələn, bu ay reklam kampaniyasına 300 AZN xərcləmisiniz. Hədəf əməliyyat satınalma müraciəti idi, siz müştəridən 20 alış tələbi aldınız. 300 / 20 hesablasaq, hər bir müştərinin 15 AZN-ə başa gəldiyini görərik.
Tarix
CPA-nın məqsədi 2010-cu ildə populyarlıq qazanıb. Amerikanın “Fluent” marketinq agentliyi biznesin inkişafı üçün yeni üsul hazırladığını açıqladı və bu, doğru idi. Bir il sonra şirkət həmçinin CPA modeli sayəsində gəlirini 850% artırmışdı.