Have a Question?
GMV (Gross Merchandise Value – malların ümumi dəyəri) – qaytarılma, mübadilə və endirimlər istisna olmaqla, müəyyən bir müddət ərzində ticarət platformasında satılan malların ümumi dəyəridir.
Bu iş metrikası ən çox elektron ticarət (e-commerce) sahəsində istifadə olunur. GMV eyni zamanda bazarda aktivliyi əks etdirir. Bu göstərici nə qədər yüksəkdirsə, komissiya gəliri də bir o qədər yüksək olmalıdır.
Nüans
GMV ticarət platformasının gəliri hesab edilə bilməz, çünki alıcıların pullarının böyük hissəsi bazarlara deyil, satıcıların əlinə düşür. Buna görə də, elektron ticarət gəliri demək olar ki, həmişə GMV-dən aşağıdır.
Sadələşdirilmiş formada ticarət platformasının gəliri GMV satış komissiyasının faizinə vurulur. Buraya xidmətlərin göstərilməsindən və malların satışından əldə edilən gəliri də əlavə etmək olur.
Bir qayda olaraq, GMV göstəricisi gəlirlə müqayisədə daha sürətlə artır: ticarət platformaları tədricən xarici malların satışını artırırlar.