Vakansiya 1: Aqro Servis Müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bütün texnika, maşın və avadanlıqların idarə edilməsi sisteminin qurulması ( GPS )
• Qabaqcıl istehsal texnikalarının həyata keçirilməsi və inkişaf sahələrinin müəyyən edilməsi;
• Texniki xidmət prosedurlarının gücləndirilməsi və həyata keçirilməsini təmin edilməsi;
• Problemləri müəyyən etmək və həll etmək üçün hədəflərin müəyyən edilməsi;
• İşçi heyətində iş bölgüsünün müəyyənləşdirilməsi və nəzarət edilməsi;
• Lazım olduqdada avadanlıq inventarizasiyasının izlənməsi və sifarişlərin verilməsi;
• Xərclərin izlənməsi və büdcəyə nəzarət edilməsi;
• Podratçılarla və xidmət təminatçıları ilə əlaqələrin idarə edilməsi;
• Xidmət haqda gündəliklərin tutulması və gündəlik fəaliyyətlərin hesabatının verilməsi;
• Dövlət orqanları və kredit təşkilatları ilə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması;
• Vəsaitlərin vaxtında alınmasına nəzarət edilməsi, və rəhbərliyə hesabat verilməsi;
• Keyfiyyətli istehsal standartlarına uyğunluğun təmin edilməsi;
• Layihənin hədəf və maliyyə göstəricilərinin təmin edilməsi;
• İşçi heyətinin koordinasiyası, şirkət qaydalarına uyğunlaşmasının təmin edilməsi.
• Sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət olunmasının təmin ediməsi.
Tələblər:
• Ali təhsil
• Aqroservis və ya maşın texniki xidmət sahəsində peşəkar 5 il iş təcrübənin olması,
• Texniki əməliyyatlarının planlaşdırılması sahəsində təcrübənin olması;
• Təsisat maşınları və avadanlıqları, xüsusilə də kənd təsərrüfatı maşınları sahəsində məlumatın olması;
• Fəaliyyəti təqib etmə və hesabat vermək bacarığının olması;
• İstehsal, əkin və saxlama texnologiyası, təhlükəsizlik ehtiyacları üçün texniki şərtlər haqqına məlumatın olması;
• İstehsal avadanlıq və texniki əməliyyat qaydaları haqqında məlumatın olması;
• İş və şəxsi keyfiyyətlər: məsuliyyət, dürüstlük, nəticələrə fokuslanma, təşkilati və ünsiyyət bacarıqlarının yüksək olması. Aktiv iş;
• İngilis və ya rus dilini bilmək tələb olunur
Bu vakansiyaya müraciət etmək üçün aşağıdakı linkə daxil olun: http://hr.gilanholding.com/v/3613#
Vakansiya 2: 1C Programmer
Responsibilities
• The development and review of new and existing algorithms for data entry and reporting;
• Development of mechanisms of batch information databases;
• Installation, configuration, maintenance, administration (design, description, maintenance, improvement) of standard and non-standard configurations based on 1C 8.2 Manufacturing Enterprise Management;
• Participation in the design of solutions;
• Optimization of the existing code;
• Writing and regular updating (changing) the rules of exchange between databases;
• Further development of software configuration;
• Support and advice users on the work with platforms;
• Writing technical documentation: User manual;
• Data backup and settings.
Required Skills and Experience
• Higher education
• At least 2 year experience in development and maintaining configuration on 1C 8.2
• Knowledge on accounting and management accounting, ability to reflect business transactions on the information database
• Knowledge of SQL queries language
• Understanding optimization of client-server communication
• Knowledge of configurations, features and user interface systems
• Ability to work as a part of project team
To apply for the vacancy please follow the link below: http://hr.gilanholding.com/v/3590#
Vakansiya 3: Personal Assistant to CEO
Responsibilities
• Organizing your manager’s/director’s diary and making appointments.
• Dealing with letters and emails.
• Arranging meetings.
• Organizing and maintaining office systems.
• Taking notes at meetings.
• Making travel arrangements for manager/director.
• Looking after visitors.
• Standing in for the manager in their absence.
• Producing reports and presentations.
• Taking action points and writing minutes.
• Planning and organizing events.
Required Skills and Experience
• A recognized qualification in office skills or administration
• Excellent organizational and time management skills.
• Very good command of English, Azeri and Russian.
• Accuracy and attention to detail.
• A flexible and adaptable approach to work.
• The ability to use your own initiative.
• Tact and discretion, for dealing with confidential information.
• Advanced proficiency in Microsoft applications, including but not limited to PowerPoint and other graphics and/or presentation software;
To apply for the vacancy please follow the link below: http://hr.gilanholding.com/v/3612#
Vakansiya 4: Project Manage
Responsibilities
• Supervises other project staff; assigns tasks; sets priorities;
• Ensuring the effective preparation and delivery of all project events and meetings and production of all necessary documentation;
• Communicate ideas for improving company processes with a positive and constructive attitude, and for developing this attitude in others;
• Track the progress and quality of work being performed by design disciplines/trades;
• Use project scheduling and control tools to monitor projects plans, work hours, budgets and expenditures;
• Effectively and accurately communicate relevant project information to the client and project team;
• Meets work standards by following production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving operational problems; identifying work process improvements;
• Participates in project budget planning and development;
• Provides advice to participants; serves as a liaison; acts as a resource person by performing research, analyzing information, providing documentation, and preparing reports;
• Coordinates program or project planning and implementation, including assessing needs, setting goals and objectives.
Required Skills and Experience
• Minimum 5 years of work experience in Project Management and Administration;
• University Degree;
• Exceptional communications and interpersonal skills;
• Strong analytical skills and logical thought processes, with the ability to identify and resolve complex issues/problems;
• Advanced proficiency in Microsoft applications, including but not limited to PowerPoint and other graphics and/or presentation software;
• Excellent knowledge of Azeri, English and Russian languages.
To apply for the vacancy, please follow the link below: http://hr.gilanholding.com/v/3611#