VAKANSIYA 1: Satış Məsləhətçisi
Gilan Holding Satış Məsləhətçisi vəzifəsi üçün təcrübəli, gənc və ambisiyalı namizədlər axtarışındadır.
İşin təsviri
• Müştəriləri qarşılamaq, yaranan suallarla bağlı köməklik göstərmək;
• Malları müştərilərə təqdim etmək və istiqamətləndirmək;
• Müştəriləri məhsullar haqqında məlumatlandıraraq, onlara məsləhətlər vermək;
• Müştərilərin inamını qazanmaqla seçimlərində köməklik göstərmək və məsləhətlər vermək;
• Müvafiq nəticələrin əldə edilməsi üçün komanda şəklində çalışmaq.
Tələblər
• Pərakəndə/satış sahəsində iş təcrübəsi;
• Kompüter biliyi və elekron avadanlıqlarla tanışlıq;
• Yüksək danışıq və ünsiyyət bacarığı;
• Zaman idarəetmə bacarığı;
• Detallara diqqət yetirmək bacarığı.
Vakansiya üçün aşağıdakı link vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz: http://hr.gilanholding.com/v/1850?lang=en
VAKANSIYA 2: FINANCIAL CONTROLLER
Responsibilities:
• Control all accounting operations including Billing, A/R, A/P, GL and Counsel, Cost Accounting, Inventory Accounting and Revenue Recognition;
• Coordinate and direct the preparation of the budget and financial forecasts and report variances;
• Coordinate the preparation of monthly financial statements;
• Research technical accounting issues for compliance;
• Support month-end and year-end close process;
• Ensure quality control over financial transactions and financial reporting;
• Manage and comply with local, state, and federal government reporting requirements and tax filings;
• Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
• Other tasks
Requirements:
Education and Experience
• Master degree in Accounting or Finance;
• Proven working experience as a Controller. experience in international audit companies preferred;
• CPA/CMA/ACCA/CIMA preferred.
Skill, Knowledge and Abilities
KNOWLEDGE AND SKILL REQUIREMENTS
• Thorough knowledge of accounting principles and procedures;
• Experience with creating financial statements;
• Experience with general ledger functions and the month-end/year end close process;
• Excellent accounting software user and administration skills;
• Strong communication and negotiation skills;
• Ability to prioritize responsibilities;
• Ability to work under pressure and in flexible working hours;
• Fluent in spoken and written Azerbaijani and preferably English and with an excellent command of written and spoken Russian;
• Excellent Computer skills (MS Word, Excel, Internet, etc.).