10 C
Baku
Monday, November 25, 2024

Gilan Holding daha 2 vakansiya üzrə işçi axtarır

VAKANSIYA 1: Satış Məsləhətçisi

Gilan Holding Satış Məsləhətçisi vəzifəsi üçün təcrübəli, gənc və ambisiyalı namizədlər axtarışındadır.

İşin təsviri

• Müştəriləri qarşılamaq, yaranan suallarla bağlı köməklik göstərmək;
• Malları müştərilərə təqdim etmək və istiqamətləndirmək;
• Müştəriləri məhsullar haqqında məlumatlandıraraq, onlara məsləhətlər vermək;
• Müştərilərin inamını qazanmaqla seçimlərində köməklik göstərmək və məsləhətlər vermək;
• Müvafiq nəticələrin əldə edilməsi üçün komanda şəklində çalışmaq.

Tələblər

• Pərakəndə/satış sahəsində iş təcrübəsi;
• Kompüter biliyi və elekron avadanlıqlarla tanışlıq;
• Yüksək danışıq və ünsiyyət bacarığı;
• Zaman idarəetmə bacarığı;
• Detallara diqqət yetirmək bacarığı.

Vakansiya üçün aşağıdakı link vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz: http://hr.gilanholding.com/v/1850?lang=en


VAKANSIYA 2: FINANCIAL CONTROLLER

Responsibilities:

• Control all accounting operations including Billing, A/R, A/P, GL and Counsel, Cost Accounting, Inventory Accounting and Revenue Recognition;
• Coordinate and direct the preparation of the budget and financial forecasts and report variances;
• Coordinate the preparation of monthly financial statements;
• Research technical accounting issues for compliance;
• Support month-end and year-end close process;
• Ensure quality control over financial transactions and financial reporting;
• Manage and comply with local, state, and federal government reporting requirements and tax filings;
• Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
• Other tasks

Requirements:

Education and Experience

• Master degree in Accounting or Finance;
• Proven working experience as a Controller. experience in international audit companies preferred;
• CPA/CMA/ACCA/CIMA preferred.

Skill, Knowledge and Abilities

KNOWLEDGE AND SKILL REQUIREMENTS

• Thorough knowledge of accounting principles and procedures;
• Experience with creating financial statements;
• Experience with general ledger functions and the month-end/year end close process;
• Excellent accounting software user and administration skills;
• Strong communication and negotiation skills;
• Ability to prioritize responsibilities;
• Ability to work under pressure and in flexible working hours;
• Fluent in spoken and written Azerbaijani and preferably English and with an excellent command of written and spoken Russian;
• Excellent Computer skills (MS Word, Excel, Internet, etc.).

Son xəbərlər
Digər xəbərlər