17 C
Baku
Sunday, May 5, 2024

Hiyləgər biznes ideyalar : Puma və Pele

Yol verilən riskləri, ağılsız ideyaları, gözlənilməz dönüş xətlərini nəzərə alsaq, biznes kəskin süjetli filmlərə bənzəyir.

Uğura doğru can atan hər bir kompaniya özünü göstərmək, satışların həcmini artırmaq və rəqibləri geridə qoymaqdan ötrü müxtəlif üsullardan istifadə edir. Bütün efiri reklam çarxları ilə doldurmaq, həmçinin bütün divarları reklam afişaları ilə bəzəmək olar, həmçinin daha orijinal üsullar da vardır.

Puma şirkəti Peleyə pul ödəməyə başlayır ki, o1970-ci il dünya çempionatının final oyunundan bir neçə saniyə öncə öz çəkmələrinin iplərini bağlasın. Təbii ki, bu prosesin iri planda göstərilməsi canlı efirə düşür və bütün dünya planetin ən dahi futbolçusunun məhz hansı firmanın ketlərini geyindiyini görür. Belə reklam dəfələrlə ucuz və effektiv təsirə malik olur, nəinki Puma-nın menecerləri bütün stadionu öz loqotipləri ilə bəzəmiş olsaydı və bu alman kompaniyasının gələcək uğurlarını illər öncədən təmin etmiş oldu.

Son xəbərlər
 ⁠
Digər xəbərlər