13 C
Baku
Friday, April 26, 2024

İdarə Heyəti sədrinin assisenti – PASHA Life

Vakansiya haqqında məlumat:

Vəzifə : İdarə Heyəti sədrinin assisenti

Əmək haqqı : Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
İş saatları (iş rejimi) : 09:00-18:00
Son müraciət tarixi :  24 sentyabr 2018-ci il

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

1. İclas protokollarının tərtibi, görüşlərin və danışıqların gedişatı ilə bağlı qeydlər və əlaqədar sənədlərin hazırlanmasını həyata keçirmək;
2. İdarə Heyəti sədrini görüşlərdə müşaiyət etmək;
3. Sədrə gələn müraciətlər barəsində mütəmadi olaraq onu məlumatlandırmaq;
4. İdarə Heyəti sədrinin effektiv iş şəraiti üçün texniki təminatını təşkil etmək (nəqliyyat vasitəsinin təşkili, görüşlərin, danışıqların təyini, səfərlərin təşkili ilə bağlı zəruri işlər və s);
5. İdarə Heyətinin sədrinin imzasına təqdim edilən sənədləri qəbul etmək, onların düzgün tərtibatına, razılaşdırılmasına  nəzarət etmək və imzaya təqdim etmək;
6. İdarə Heyəti sədrinin iş gününü planlaşdırrmaq (görüşlər, zənglər, qonaqların qəbulu və s);
7. İdarə Heyətinin üzvləri olmadığı vaxta zəngləri qəbul etmək və onları məlumatlandırmaq;
8. İdarə Heyətinin üzvləri tərəfindən imzalanacaq sənədləri toplamaq;
9. İdarə Heyətinin sədri tərəfindən təyin edilən iclasların keçirilməsini  təşkil etmək (zəruri materiallar toplamaq, iştirakçılara görüş vaxtının təyin etmək, görüş yeri və məzmunu haqqında məlumatın vermək);
10. İdarə Heyətinin üzvləri tərəfindən verilən sənədlərin və sifarişlərin icrasını nəzarətdə saxlamaq, onların vaxtında və düzgün icrası üçün tədbirlər görmək;
11. İdarə Heyətinin üzvləri üçün işçilərdən tələb olunan məlumatları toplamaq və rəhbərin tapşırığı ilə onlarla görüş təyin etmək;
12. Rəhbərin göstərişi ilə məktublar və digər tələb olunan sənədləri tərtib etmək, məktublara cavab yazmaq.
13. İdarə Heyəti sədrinin göstərişi ilə digər aidiyyəti tapşırıqları yerinə yetirmək;
14. İdarə Heyəti sədrinə hesabat vermək.

Namizədə olan tələblər:

İş təcrübəsi : Qeyd edilən sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi tələb olunur;
Təhsili/ixtisası : İstənilən ixtisas üzrə ali təhsil tələb olunur;
Dil bilikləri : Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməlidir;
Kompüter bilikləri : MS Office;

Üstünlüklər:

İqtisadi ixtisaslar və menecment ixtisası üzrə ali təhsilə üstünlük verilir;
Fərdi keyfiyyət tələbləri : Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə; danışıqlar aparmaq bacarığı; ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlumatın düzgün ötürülməsi bacarığı; yazı qabiliyyəti; konfliktlərin/stresin idarə edilməsi; etibarlılıq; komanda ilə işləyə bilmək; aktiv öyrənmə bacarığı (Özünütəkmilləşdirmə); məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı); təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

İmtiyazlar:

Könüllü tibbi sığorta : 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.

Digər məlumatlar:

Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Mayakovski küçəsi 15
Əlaqə vasitələri : www.pasha-life.az ; (012) 567-32-36

Vakansiya üçün müraciət qaydası : CV-lər “Personal assistent” mövzusu ilə [email protected] elektron ünvanına göndərilməlidir.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər