Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Elan olunmuş vakansiyalara namizəd axtarışını təşkil etmək (CV-lərin ələnməsi, İQ testin keçirilməsi, müsahibələrin təşkili və aparılması)
- İstiqamətləndirmə proqramını təşkil etmək, o cümlədən, bank haqda ilkin təqdimat, korporativ davranış qaydaları və s haqda giriş təlimlər keçirmək
- Təcrübəçilərlə işin aparılması (təcrübəyə yerləşdirmə, təcrübəçi məmnuniyyətinin ölçülməsi və s)
- Təlim və İnkişaf tədbirlərinin təşkilinə dəstək göstərmək (daxili/kənar təlimlərin təşkili, təlim qiymətləndirilməsinin aparılması)
- Korporativ tədbirlərin təşkilinə dəstək göstərmək
- Görülmüş işlərə dair mütəmadi hesabatlar hazırlamaq
Seçim meyarları:
- Ali təhsil
- Yüksək analitik qabiliyyət
- Yüksək ünsiyyət bacarığı
- Təşkilatçılıq qabiliyyəti
- Məsuliyyət hissi və işləmək həvəsi
- Təşəbbüskarlıq və inkişafa meyl
- Azərbaycan dili -əla, Rus və İngilis dili – yaxşı
Müraciətlər üçün son tarix: 8 noyabr 2015
|