Sosial media nəhəngi Facebook keçən ilin avqustunda rəqibi TikTok-a qarşı İnstagramda Reels xüsusiyyətini istifadəyə verdi. Hazırda isə şirkət tərəfindən bu funksiyanın əhatə dairəsini genişləndirmək üçün başqa bir addım atılıb.
Şirkət Reels-i Facebooka inteqrasiya etdirib. Hindistanda istifadəyə verilən bu yeniliyin başqa ölkələrə nə vaxt gələcəyi barədə məlumat verilməyib.
Facebook artıq İnstaqram istifadəçilərinə bildiriş göndərərək yeni xüsusiyyəti açıqlayıb və fikirlərini soruşub.
Yenilik nəticəsində istifadəçilərin paylaşdıqları videolar indi Facebook News Feed və Facebook Watch bölümündə görünəcək. Videolarda istifadəçilərin İnstaqram adları da yer alacaq. Bununla yanaşı, Facebook istifadəçilərinə maraq dairələrinə görə, makaralar tövsiyə edəcək.