İstehlakçı profisiti (Consumer’s surplus) – istehlakçının ödəməyə razı olduğu məbləğlə (P1) real olaraq ödədiyi məbləğ (P) arasındakı fərqdir.
İstehlakçı profisiti özündə məhsulun həqiqi dəyəri çıxılmaqla məhsul istehlakçısının alış-veriş üçün ödəməyə hazır olduğu maksimal qiyməti əks etdirir. Alıcının alış zamanı məhsul üçün ödəməyə hazır olduğu məbləğdən daha aşağı ödədiyi məbləğ istehlakçı profisiti formasını alır.
A.Marşall-ın sözlərinə görə:
İstehlakçı profisiti – istehlakçının faktiki olaraq ödədiyi məbləğdən daha artığını ödəməyə hazır olmasıdır.
İstehlakçı profisiti o səbəbdən yaranır ki, marjinal dəyərliliyi öldürən qanun sayəsində məhsulun ilk vahidləri istehlakçı üçün sonuncu vahiddən daha böyük dəyərə sahibdir. İstehlakçı isə birincidən başlayaraq sona qədər məhsulun hər vahidi üçün eyni bir məbləği ödəyir. Beləliklə, istehlakçı məhsulun hər vahidi üçün ən son qiymətləndirilən vahidin dəyərində ödəniş edir. Bu səbəbdən də, istehlakçı məhsulun hər ilk vahidindən faydalılıq prifisiti qazanır.