Vəzifə: IT Dəstək Üzrə mühəndis
Şirkət: PITS MMC
Ölkə: Azərbaycan
Vəzifə və öhdəliklər:
• İT dəstək üzrə “Service Desk”-ə göndərilən müştəri müraciətlərini qəbul etmək
• Qeyri-ingilis dilli istifadəçilərə telefon vasitəsilə dəstək vermək və lazım olarsa, Şirkətlərin digər mərkəzlərinə kənardan qoşulmaq;
• Şirkətin bütün məcburi qayda və prosedurlarına riayət etmək;
• Telefonlar da daxil olmaqla, istifadəçilərin cihazlarını quraşdırmaq, konfiqurasiya etmək və problemlərini həll etmək;
• Proqram təminatının yüklənməsi, konfiqurasiyası və yarana biləcək problemlərin həlli;
• LAN/ WAN qurğularının quraşdırılması (Şirktəin Telekommunikasiya komandasının rəhbərliyi ilə;
• Şirkətin Telekom. Komandasının idarəçiliyi altında LAN kabelləşməni icra etmək;
• “İstifadəçi”lərə məxsus qurğuların şəbəkə sistemi ilə təmin olunması və əlaqəli problemlərin həlli;
• Aktiv sorğuları ən son məlumatlara uyğun və detallı şəkildə yeniləmək;
• Tələbata uyğun, arxa ofisin işlərinə dəstək olmaq;
• İstifadəçilərə İT üzrə ilkin təlimat vermək;
• Avadanlıqların izlənməsi üzrə verilənlər bazası və sənədlərin yenilənməsindən ötrü Baş Analitikə vaxtaşırı ən son məlumatları təqdim etmək;
• Təcili sorğuların mövcudluğu halında uyğun prosedurlara (iş üzrə menecerə, İT dəstək & Müştərilərlə iş üzrə menecerə məruzə etmək) əsaslanmaq;
• Avadanlıqların yerdəyişməsi/uyğun şəraitdə saxlanılması həyata keçirmək;
• Yeni texnologiyaları öyrənmək üçün maraq və bacarıqları nümayiş etdirmək;
• Avadanlıqların çatdırılması üzrə işləri koordinasiya etmək;
• Şirkət personalının müraciətinə uyğun olaraq, Üçüncü tərəfin əraziyə/server otagına girişini müşaiyyət etmək;
• Vaxtaşırı olaraq, iş ərazilərinin və Avadanlıqların saxlandığı anbarın yoxlanışını həyata keçirmək.
Tələb olunan təcrübə:
Tələb olunan sahə üzrə 2+ təcrübə
Bilik və Bacarıqlar:
Masaüstü və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı
Windows əməliyyat sistemində işləmə bacarığı
Microsoft Office proqramından istifadə təcrübəsi
Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olma
Ethernet, IP və şəbəkə cihazlarının iş prinsiplər barədə məlumatlı olmaq
Problemləri düzgün analiz edə bilmə bacarığı
Azərbaycan və İngilis dillərində istifadəçilərlə sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət qura bilmək bacarığı
Komanda daxilində işləyə bilmək, işləri koordinasiya edə bilmə və liderlik bacarıqları
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Desktop Support Engineer” göstərməyiniz xahiş olunur.