İŞÇININ VƏZIFƏSI:
– Bankdaxili kargüzarlıq və arxivləşdirilmə prosesinin təşkili və nəzarət
– Elektron sənəd mübadiləsinin yaradılması/təşkili
– Kargüzarlıq işinin aparılması, o cümlədən daxil olan və göndərilən məktubların müvafiq qaydada qeydiyyata alınması, məktubların və digər sənədlərin təyinatı üzrə təqdim edilməsi.
– Banka daxil olan məktub, sənədlər, zənglərə nəzarət.
– Katibliyə daxil olan bütün istəklərə nəzarət və bankdaxili hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
– İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09.00-18.00
TƏLƏBLƏR:
– Ali təhsil
– Kargüzarlıq və idarəetmə sahələrdə 2 il təcrübə
– Təhlil etmə bacarığı
– Komandada və fərdi işləmək qabiliyyəti
– Tez və düzgün qərar vermək bacarığı
– Analitik düşünmə qabiliyyəti
– Azərbaycan və rus dilləri üzrə mükəmməl biliklər, inglis dili bilənlərə üstünlük veriləcək
– Microsoft Office proqramlarında işləmə qabiliyyəti
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər şəkilli CV-lərini 5 Fevral, 2015-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Katiblik departamentinin Direktoru) göstərməyiniz xahiş olunur.