10 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

Keyfiyyət və Müştəri Məmnuniyyəti üzrə Menecer – Paşa Sığorta

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkət daxilində Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin (QMS) sənədlərinin işlənib hazırlanması və ISO 9001:2008 Beynəlxalq Standartının tələblərinə uyğun şəkildə saxlanması üzrə iş aparır, korporativ prosedurların, əsasnamələrin və təlimatların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi və tətbiqi prosesində Keyfiyyət Qrupunun işini mütəmadi şəkildə istiqamətləndirir və dəstək göstərir;
• Şirkətin Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin ISO 9001:2008 Beynəlxalq İdarəetmə Standartının tələblərinə və şirkətin real biznes proseslərinə uyğunluğunun və cari ehtiyaclarının təmin etməsinin yoxlanması ilə əlaqədar daxili auditin aparılmasını təmin edir;
•  Beynəlxalq standart üzrə şirkətin sertifikasiya prosesinin effektiv idarə olunması üçün Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üzrə lazımi təlim və/və ya auditlərin keçirilməsi ilə əlaqədar xarici auditor şirkətlərilə danışıqları aparır.
• Şirkətin Müştəri Məmniniyyətinin idarə edilməsi sisteminin effektiv qurulması və tətbiq edilməsini təmin edir;

Təhsil:  Ali təhsil

İş təcrübəsi:

Keyfiyyət və Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi (xidmət sektoru üstünluk hesab ediləcək), о cümlədən:
– Beynalxalq idarəetmə standartları barəsində tam məlumatlılıq
– Keyfiyyət idarəetmə sistemi sənədlərinin hazırlanması təcrübəsi
– Eyni sahədə daxili audit kvalifikasiyası və təcrübəsi

Biliklər: Microsoft Office proqramları, Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilmək

Xüsusi bacarıqlar:

•  Təhlil etmək bacarığı;
•  Planlaşdırma və layihələrin idarə olunması bacarıqları
•  Liderlik və idarəetmə təcrübəsi
•  Danışıqların aparılması bacarığı

Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətrində qeyd edin və CV-nizi [email protected]  elektron ünvanına göndərin.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər