11 C
Baku
Monday, November 25, 2024

Korporativ Bankçılıq Departamentinin Sənədli əməliyyatlar şöbəsində mütəxəssis – AzərTürk Ban

Baş ofis. Korporativ Bankçılıq Departamentinin Sənədli əməliyyatlar şöbəsində mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bank Əməliyyat Sistemində Qarantiya və Akkreditivlərin qeydiyyatını, onlara dəyişikliklərin edilməsini və daxil olmuş tələblərin qeydiyyatını həyata keçirmək;
  • Qarantiya və Akkreditivlər üzrə hesabatları izləmək, ödənişlər üzrə gecikmələr, bağlanacaq qarantiyalar və gələcək ödənişlər barədə məlumatları izləyərək prosedura uyğun addımlar atmaq;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq, hesabatları hazırlamaq;
  • Sənədli əməliyyatların aparılmasına dair qaydaları və işə aid digər qayda və təlimatları aktiv şəkildə öyrənmək;
  • İşə aid bütün daxili iş mərhələləri, hüquqi proseslər, daxili və beynəlxalq prosedurlar və qaydalar haqqında məlumata malik olmaq;
  • Korporativ Xidmətlər üzrə bankın filial və departamentlərin əməkdaşlarına sənədli əməliyyatların aparılması ilə bağlı konsultasiya vermək.

Namizədə dair tələblər

  • Ali təhsil;
  • Qarantiya və akkreditivlərlə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Komandada işləmək, işgüzar ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • “MS Office” proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Səlis Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili arzuolunandır.

 

Aşağıdağıda qeyd olunan vasitələrdən istifadə edərək

  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri [email protected] poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində “KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ” qeyd edərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər 30.10.2018-ci ilədək göndərilməlidir.

 

Son xəbərlər
Digər xəbərlər