Məlumat mərkəzi (Call-Center) – “International” BOKT MMC

International bank olmayan kredit təşkilatı Məlumat mərkəzi (Call-Center) üzrə namizədləri  peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəliklər

  • Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması
  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
  • Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi

Tələblər

  • Ali təhsil
  • Səbirli, təmkinli, təzyiqə davamlı
  • Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Əla ünsiyyət bacarıqları
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti

Mövzu bölməsində “Məlumat xidməti / Call-Center” qeyd etməklə CV-nizi vakansiya@icu.az  ünvanına