21 C
Baku
Thursday, April 25, 2024

Maliyyə Nazirliyi 11 vəzifəyə vakansiya elan etdi – Maaşlar ı açıqlandı

Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyində vakant dövlət qulluğu vəzifələrinin tutulması üçün daxili müsahibə elan edilir.

Banker.az nazirliyə istinadən xəbər verir ki, müsahibədə barəsində müsahibə elan edilən vəzifələrin təsnifatından ən çoxu iki təsnifat aşağı inzibati vəzifədə qulluq keçən və ixtisas dərəcəsinə malik olan Maliyyə Nazirliyinin dövlət qulluqçuları iştirak edə bilərlər. Müsahibədə iştirak etmək üçün Maliyyə Nazirliyinə ərizə ilə müraciət etmək lazımdır. Ərizələrin qəbulu 08 yanvar 2019-cu il tarixdən 22 yanvar 2019-cu il tarixdə saat 18:00-dək Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında aparılır. Ərizələr şəxsən (bazar ertəsi – cümə günləri saat 09:00-dan 13:00-dək və 14:00 dan 18:00-dək), yaxud poçt vasitəsilə təqdim edilə bilər. Müsahibə zamanı müsahibədə iştirak edən dövlət qulluqçusunun bilik səviyyəsi, peşə hazırlığı, ümumi dünyagörüşü, barəsində müsahibə elan edilən vəzifə üçün zəruri olan şəxsi keyfiyyətləri yoxlanılmaqla müvafiq vəzifəyə uyğunluğu müəyyən edilir. 

Müsahibəyə dair ətraflı məlumat almaq üçün Maliyyə Nazirliyinin aparatının İnsan resurslarının idarə edilməsi şöbəsinə müraciət edilə bilər. Telefonlar: (012) 404-46-99 (əlavə 116, 118, 160) İnternet sayt: www.maliyye.gov.az Elektron poçt: [email protected]; [email protected]

1. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Dövlət aparatının maliyyəsi şöbəsinin yerli icra orqanlarının maliyyəsi sektoru 
İnzibati vəzifənin adı: sektor müdiri 
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri Nəsimi rayonu S.Vurğun küçəsi135 
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat 
Vəzifə maaşı: 680 manat
Qulluq funksiyaları:

  • sektorun işinə ümumi rəhbərliyin həyata keçirilməsi;
  • dövlət və icmal büdcələrin, büdcədən maliyyələşən təşkilatların büdcədənkənar vəsaitlərinin layihəsinin tərtibi ilə əlaqədar müvafiq məktub, forma, cədvəl, digər yardımçı materialların aidiyyatı üzrə hazırlanması;
  • nazirliyin struktur bölmələrindən daxil olmuş növbəti il və sonrakı üç il üçün dövlət və icmal büdcələrin layihəsinin və büdcədənkənar vəsaitlərin smetalarının (icmal) icmallaşdırılması;
  • nazirliyin struktur bölmələrindən daxil olmuş materiallar əsasında dövlət büdcəsinin gəlir və xərclərinin aylıq və rüblük bölgüsünün hazırlanması;
  • nazirliyin müvafiq struktur bölmələrindən daxil olan büdcə materiallarının və büdcədənkənar vəsaitlərin layihələrinin (icmal) icmallaşdırılması və təhlil edilməsi;
  • büdcə təşkilatlarında büdcə proqnozunun və büdcədənkənar vəsaitlərin smetalarının (icmal) icmallaşdırılması və təhlil edilməsi;
  • dövlət və icmal büdcələrin, büdcədən maliyyələşən təşkilatların büdcədənkənar vəsaitlərinin layihəsinin tərtibi ilə əlaqədar müvafiq məktub, forma, cədvəl və digər yardımçı materialların hazırlanması;
  • vəzifəsi üzrə şöbə müdiri və müdir müavini tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas qrupu üzrə ali təhsil
  • iş stajı: maliyyə sahəsində 3 il iş stajı
  • kompüter bilikləri: MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri: rus dili-B2; ingilis dili-B2.
  • Xüsusi tələb:

Müsahibə proqramı

2. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: İnsan resurslarının idarə edilməsi şöbəsininin dövlət qulluğu və kadrlarla işin təşkili sektoru 
İnzibati vəzifənin adı: aparıcı məsləhətçi 
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, S.Vurğun küçəsi,135 
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat 
Vəzifə maaşı: 570 manat
Qulluq funksiyaları:

  • dövlət qulluqçularının şəxsi işlərinin müəyyən olunmuş qaydada aparılması;
  • işçilərin vəzifəyə təyinatı, vəzifədən azad olunması və yerdəyişmələrin aparılması və s. barədə əmrlərin layihələrinin hazırlanması
  • aidiyyatı üzrə dövlət qulluqçularının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi üzrə işlərin həyata keçirilməsi;
  • dövlət qulluqçularına ixtisas dərəcələrinin verilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması;
  • dövlət qulluğuna qəbul üçün müsahibələrin təşkil edilməsində və keçirilməsində aidiyyatı üzrə iştirak edilməsi;
  • hərbi mükəlləfiyyətli işçilərin uçotunun aparılması və işçilərin təxsislənməsi ilə əlaqəli hesabatların hazırlanması;
  • daxil olan məktublara, vətəndaş müraciətlərinə müəyyən olunmuş qaydada aidiyyatı üzrə baxmılması və cavab hazırlanması;
  • vəzifəsi üzrə şöbə müdiri və müdir müavini tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil : Hüquqşünaslıq , Sosiologiya, Beynəlxalq hüquq, İqtisadiyyat və idarəetmə
  • iş stajı : iş stajı tələb olunmur
  • kompüter bilikləri : MS Windows, MS Office, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : Rus dili – A2 səviyyəsində, İngilis dili – A2 səviyyəsində

Müsahibə proqramı


3. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Maliyyə-inzibati şöbənin aktivlərin uçotu sektoru 
İnzibati vəzifənin adı: sektor müdiri 
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, S.Vurğun küçəsi,135 
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat 
Vəzifə maaşı: 680 manat
Qulluq funksiyaları:

  • Sektorun işinə ümumi rəhbərliyin həyata keçirilməsi;
  • nazirliyin anbarına daxil olan aktivlərin balansa götürülməsi;
  • hər ayın sonunda dövriyyə-qalıq cədvəli əsasında material qiymətlilərinin hərəkətinin yoxlanılması;
  • anbardan buraxılan material qiymətlilərinin uçotunun müəyyən olunmuş qaydada aparılması;
  • hər ilin sonunda Nazirliyin balansında olan əsas vəsaitlərə amortizasiya hesablanması və uçotda əks etdirilməsi;
  • Hər növbəti ayın 1-i tarixinə anbarda olan material qiymətlilərinin qalığının
  • yararsız əmlakın balansdan silinməsi üçün aktivlərin ləğvi aktının hazırlanması və maddi-məsul şəxslərin öhdəsində olan əmlakın silinməsinin mühasibat sənədlərində əks etdirilməsi;
  • Nazirliyin aparatının daşınar və daşınmaz əmlakının uçotunun aparılması və müvafiq orqanlara təqdim olunması üçün hesabatların hazırlanması;
  • vəzifəsi üzrə şöbə müdiri və müdir müavini tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil : İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil
  • iş stajı : mühasibatlıq sahəsində 4 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, MS Office, İnternet (orta səviyyədə) Mühasibatlıq üzrə 1c proqramının 8.3 versiyası
  • xarici dil bilikləri : Rus dili – B1 səviyyəsində, İngilis dili – B1 səviyyəsində
  • Xüsusi tələb: əsas vəsaitlərin uçotu sahəsində iş təcrübəsi

Müsahibə proqramı

4. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Bakı Şəhəri üzrə Baş Maliyyə İdarəsinin büdcə sektoru 
İnzibati vəzifənin adı: böyük məsləhətçi 
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri İstiqlaliyyət küçəsi 4 
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 7-ci təsnifat 
Vəzifə maaşı: 345
Qulluq funksiyaları:

  • yerli xərclər üzrə layihələrin tərtibi zamanı vahid büdcə təsnifatı, müvafiq xərc normativ hüquqi sənədlərin büdcə təşkilatları ilə öyrənilməsi, xərclərin öz təyinatı üzrə müvafiq xərc yarımmaddələrində proqnozlaşdırılması;
  • növbəti ilin yerli xərclərinin tərtibi zamanı xərclərə olan real tələbatın müəyyən edilməsi;
  • yerli xərclərdən maliyyələşən təşkilatlarda lüzumsuz xərclərin azaldılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • icra gedişində yerli xərclərdə edilən dəyişikliklərin uçotunun aparılması;
  • vəzifəsi üzrə idarə rəisi və rəis müavini tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil : İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : iş stajı tələb olunmur
  • kompüter bilikləri : MS Windows, MS Office, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : tələb olunmur

Müsahibə proqramı

5. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Ağstafa Rayonu üzrə Maliyyə Şöbəsi
İnzibati vəzifənin adı: şöbə rəisi
İş yerinin ünvanı: Ağstafa şəhəri Heydər Əliyev prospekti 9
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat
Vəzifə maaşı: 560 manat
Qulluq funksiyaları:

  • şöbəyə rəhbərlik edilməsi;
  • şöbənin əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət maliyyəsinin idarə olunmasında iştirak edilməsi;
  • şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsi ilə müəyyən olunmuş vəzifə və funksiyaların icrasının təşkili və cavabdehlik daşınması;
  • şöbəyə icra və baxılmaq üçün daxil olmuş sənədlərin və vətəndaş müraciətlərinin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vaxtda baxılıb tədbir görülməsinə məsuliyyət daşınması;
  • vəzifəsi üzrə Nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 4 il iş stajı və yaxud 6 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

6. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Xızı Rayonu üzrə Maliyyə Şöbəsinin xəzinə əməliyyatları və onun uçotu sektoru
İnzibati vəzifənin adı: rəis müavini-sektor müdiri
İş yerinin ünvanı: Xızı şəhəri Vüsaqi küçəsi 28
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 6-cı təsnifat
Vəzifə maaşı: 430 manat
Qulluq funksiyaları:

  • şöbə rəisi müxtəlif səbəblərdən işdə olmadıqda onun səlahiyyətlərinin müvəqqəti icrası;
  • dövlət büdcəsinin Xızı rayonu üzrə yerli və mərkəzləşdirilmiş xərclərinin icrası ilə əlaqədar xəzinə əməliyyatlarının və onun uçotunun aparılması işinin təşkili;
  • mərkəzləşdirilmiş və yerli xərclərdən maliyyələşən büdcə təşkilatlarından müəyyən olunmuş bölgü üzrə öhdəliklərin, mal alışı sənədlərinin və kassa sifarişi sənədlərinin qəbul olunması işinin təşkili;
  • mal alışı sənədlərinə əlavə olunmuş sənədlərin yoxlanması və kassa xərclərinin aparılması, uçotunun qurulması;
  • tələb olunan vəsait üzrə öhdəlik həddinin, mal alışı sənədinin və resurs qalığının dəqiqləşdirilməsi;
  • xəzinə hesab kitablarının aparılmasına nəzarət edilməsi;
  • vəzifəsi üzrə şöbə rəisi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil : İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 3 il iş stajı və yaxud 4 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

7. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Xocavənd Rayonu üzrə Maliyyə Şöbəsi
İnzibati vəzifənin adı: şöbə rəisi
İş yerinin ünvanı: Beyləqan rayonu Yeni Xocavənd qəsəbəsi
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat
Vəzifə maaşı: 550 manat
Qulluq funksiyaları:

  • şöbəyə rəhbərlik edilməsi;
  • şöbənin əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət maliyyəsinin idarə olunmasında iştirak edilməsi;
  • şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsi ilə müəyyən olunmuş vəzifə və funksiyaların icrasının təşkili və cavabdehlik daşınması;
  • şöbəyə icra və baxılmaq üçün daxil olmuş sənədlərin və vətəndaş müraciətlərinin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vaxtda baxılıb tədbir görülməsinə məsuliyyət daşınması;
  • vəzifəsi üzrə Nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 4 il iş stajı və yaxud 6 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

8. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Lerik Rayonu üzrə Maliyyə İdarəsinin xəzinə əməliyyatları sektoru
İnzibati vəzifənin adı: rəis müavini-sektor müdiri
İş yerinin ünvanı: Lerik şəhəri N.Nərimanov küçəsi 3
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 6-cı təsnifat
Vəzifə maaşı: 440 manat
Qulluq funksiyaları:

  • idarə rəisi müxtəlif səbəblərdən işdə olmadıqda onun səlahiyyətlərinin müvəqqəti icrası;
  • dövlət büdcəsinin Lerik rayonu üzrə yerli və mərkəzləşdirilmiş xərclərinin icrası ilə əlaqədar xəzinə əməliyyatlarının və onun uçotunun aparılması işinin təşkili;
  • mərkəzləşdirilmiş və yerli xərclərdən maliyyələşən büdcə təşkilatlarından müəyyən olunmuş bölgü üzrə öhdəliklərin, mal alışı sənədlərinin və kassa sifarişi sənədlərinin qəbul olunması işinin təşkili;
  • mal alışı sənədlərinə əlavə olunmuş sənədlərin yoxlanması və kassa xərclərinin aparılması, uçotunun qurulması;
  • tələb olunan vəsait üzrə öhdəlik həddinin, mal alışı sənədinin və resurs qalığının dəqiqləşdirilməsi;
  • xəzinə hesab kitablarının aparılmasına nəzarət edilməsi;
  • vəzifəsi üzrə şöbə rəisi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil : İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 3 il iş stajı və yaxud 4 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

9. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Saatlı Rayonu üzrə Maliyyə İdarəsi
İnzibati vəzifənin adı: idarə rəisi
İş yerinin ünvanı: Saatlı şəhəri Gənclər küçəsi 7
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat
Vəzifə maaşı: 560 manat
Qulluq funksiyaları:

  • idarəyə rəhbərlik edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət maliyyəsinin idarə olunmasında iştirak edilməsi;
  • idarənin sektorları və işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsi ilə müəyyən olunmuş vəzifə və funksiyaların icrasının təşkili və cavabdehlik daşınması;
  • idarəyə icra və baxılmaq üçün daxil olmuş sənədlərin və vətəndaş müraciətlərinin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vaxtda baxılıb tədbir görülməsinə məsuliyyət daşınması;
  • vəzifəsi üzrə Nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 4 il iş stajı və yaxud 6 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

10. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Siyəzən Rayonu üzrə Maliyyə Şöbəsi
İnzibati vəzifənin adı: şöbə rəisi
İş yerinin ünvanı: Siyəzən şəhəri Heydər Əliyev küçəsi 151
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat
Vəzifə maaşı: 550 manat
Qulluq funksiyaları:

  • şöbəyə rəhbərlik edilməsi;
  • şöbənin əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət maliyyəsinin idarə olunmasında iştirak edilməsi;
  • şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsi ilə müəyyən olunmuş vəzifə və funksiyaların icrasının təşkili və cavabdehlik daşınması;
  • şöbəyə icra və baxılmaq üçün daxil olmuş sənədlərin və vətəndaş müraciətlərinin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vaxtda baxılıb tədbir görülməsinə məsuliyyət daşınması;
  • vəzifəsi üzrə Nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 4 il iş stajı və yaxud 6 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

11. Dövlət orqanının adı: Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi
Struktur bölmənin adı: Zərdab Rayonu üzrə Maliyyə İdarəsi
İnzibati vəzifənin adı: idarə rəisi
İş yerinin ünvanı: Zərdab şəhəri 20 Yanvar küçəsi 7
İnzibati vəzifənin təsnifatı: 5-ci təsnifat
Vəzifə maaşı: 560 manat
Qulluq funksiyaları:

  • idarəyə rəhbərlik edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət maliyyəsinin idarə olunmasında iştirak edilməsi;
  • idarənin sektorları və işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • idarənin əsasnaməsi ilə müəyyən olunmuş vəzifə və funksiyaların icrasının təşkili və cavabdehlik daşınması;
  • idarəyə icra və baxılmaq üçün daxil olmuş sənədlərin və vətəndaş müraciətlərinin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vaxtda baxılıb tədbir görülməsinə məsuliyyət daşınması;
  • vəzifəsi üzrə Nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Vəzifənin tutulması şərtləri:

  • təhsil: İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamət üzrə ali təhsil
  • iş stajı : dövlət qulluğunda 4 il iş stajı və yaxud 6 il iş stajı
  • kompüter bilikləri : MS Windows, ofis texnikası, İnternet (orta səviyyədə)
  • xarici dil bilikləri : İngilis dili – A2 səviyyəsində, Rus dili – A2 səviyyəsində
  • Xüsusi tələblər : rəhbər vəzifələrdə iş stajı mütləqdir

Müsahibə proqramı

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər