İŞÇININ VƏZIFƏSI:
– Marketinq strategiyasını işləyib hazırlamaq və müvafiq təsdiqdən sonra onun yerinə yetirilməsini təmin etmək
– Qəbul olunmuş marketinq siyasətinə uyğun olaraq daimi bazar araşdırmaları aparmaq, mövcud məhsul və xidmətlərin yeni bazarlarını, onların bazar qiymətlərini və müştəri qruplarını müəyyənləşdirmək
– Məhsulu və xidmət yaratmaq və onun satış kanallarının müəyyən edilməsini təşkil etmək
– Rəqiblərin araşdırılması və onlar üzrə məlumat bazası yaradılmasını təşkil etmək və onu daima təkmilləşdirmək
– Satışın təşkilinə köməklik etmək
– Satışla bağlı ortaya çıxan məsələlər köməklik göstərmək
– Məhsul və xidmətlərin satışında müştəri xidməti strukturarına və Kreditlərin idarəedilməsi və Nəzarət departamentinə yaxından köməklik göstərmək
– Bankın imicinin formalaşmasını təmin edən tədbirlər görmək
– Bankın broşuralarının və illik hesabatının hazırlanması
– Bankın internet səhifəsində məlumatların yeniləşməsinə nəzarət
– Bankda keyfiyyətə nəzarət işini təşkil etmək
– Azərbaycandan kənar yeni tərəf-müqabil bankların və maliyyə institutlarının müəyyən olunması üzrə işləri görmək
– Yeni satış texnologiyalarının tətbiqi, bu sahədə satış işçilərinin hazırlanması
– Call center-in xidmət fəaliyyətinin yaxşılaşdırılmasına nəzarət etmək
– Satışa dəstək ola biləcək digər bütün işlər
TƏLƏBLƏR:
– Ali təhsilin olması
– Marketinq və ya PR sahəsində minimum üç illik təcrübəyə malik olması
– Marketinq və bazar araşdırmalarını dərindən bilməli
– Şöbənin işlərini planlaşdırma bacarığına malik olması
– Müvafiq proqram təminatları, iş və riyazi təfəkkür qabiliyyəti
– Rus, ingilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı
– Komputer proqramlarını dərindən bilməsi
E-mail [email protected]