11 C
Baku
Monday, November 25, 2024

MBA proqramını seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır

Hər bir biznes məktəbin zəif və güclü tərəfləri vardır. Güclü marketing proqramı olan məktəbin zəif mühasibatlıq proqramı ola bilər və yaxud əksinə.

Top məktəblər demək olarkı bütün kateqoriyalar üzrə siyahılarda birinci olur , lakin əgər onları ixtisas üzrə analiz etsək çox maraqlı qanunauyğunluqla rastlaşarıq.
Bloomberg Businessweek-in 2010 üçün hazırladığı reytinq cədvəlinə nəzər yetirsək görərik ki top school sayılmayan universitetlər ixtisas üzrə inkişafda çox böyük nailiyyətlər əldə etmişdilər və demək olarki hazırda onlardan bəziləri müəyyən proqramlara görə top schoollarla eyni səviyyədədilər.

Marketing

•    University of Washington’s Foster School of Business (general rank no 31)
•    Boston College’s Carroll School of Management (general rank no 50)

 Accounting:

•    McCombs School of Business at the University of Texas-Austin (general rank no 25)

Global Competition:

•    Northeastern University’s College of Business (general rank no 56)
•    The George Washington University School of Business (general rank no 52)

Communication Skills:

•    Northeastern University’s College of Business (general rank no 56)
•    McCombs School of Business at the University of Texas-Austin  (general rank No 25)

O ki qaldı qeyri Amerika universitetlərinə , bura aiddit İE business School, ESADE Business School, и Cranfield School of Management onlar hər bir proqram üzrə 10-luqdadırlar. Bunlardan misal üçün Queen’s University School of Business  marketinq üzrə ixtisaslaşmışdır , HEC – Paris isə analitik vərdişlər və qlobal rəqabət üzrə ixtisaslaşı

Son xəbərlər
Digər xəbərlər