McDonald’s markaya “sevinc və yüngüllük hissi” qatmaq üçün son beş ildə ilk dəfə qablaşdırmanın dizaynını dəyişdirəcək.
Banker.az bu barədə “Forbes.ru”ya istinadən xəbər verir ki, iri yazılar təsvirlərlə əvəz ediləcək, kartofun qablaşdırılması isə tam yenilənəcək.
We have a lot of pride for this partnership with @McDonalds and the packaging design we created together, which is rolling out around the world. View the design details: https://t.co/8DaX9lpmSr pic.twitter.com/D5S4pquHCW
— Pearlfisher (@pearlfisherlive) February 16, 2021
“Yeni dizayn canlı qrafika ilə markaya sevinc və yüngüllük hissi qatacaq”, – deyə şirkətin açıqlamasında deyilir.
Xatırladaq ki, McDonald’s şirkətinin son rebrendinqi 2016-cı ildə olub. Həmin ildə şirkət qablaşdırma üzərindəki təsvirləri iri yazılarla əvəz edib.
Daha əvvəl “Burger King” şəbəkəsinin loqonu və vizual dizaynı dəyişdirmək planları üzə çıxmışdır. Qeyd edək ki, bu, son 20 ildə ilk rebrendinqdir.