İŞÇININ VƏZIFƏSI:
• Əsas vəsait və qeyri-maddi aktivlərin uçotunun aparılması və amortizasiyanın/köhnəlməsinin hesablanması;Vergi, DSMF, statistika və Maliyyə Nazirliyinə hesabatların təqdim olunması;
• Xərclərin uçotuna nəzarət;
• Debitor və kreditorlarla hesablaşmalara nəzarət;
• Nümayəndəliklərdə yığılmış sığorta haqlarının uçotu;
• Digər vəzifə öhdəlikləri.
• Təhsil:İqtisadiyyat, maliyyə istiqamətləri üzrə ali təhsil
İş təcrübəsi: Mühasibat sahəsində 3 il
Biliklər: MS Office; 1C, SAP və ya digər mühasibat programları; Yerli qanunvericilik (Vergi, Sosial müdafiə və s) və BMHS üzrə biliklər
Xüsusi bacarıqlar: Analitik düşünmə və sərbəst qərar vermə qabiliyyəti; Effektiv kommunikasiya və təşkiletmə bacarıqları, komandada işləmək bacarıqları.
Son müraciət tarixi: 15 iyul 2015-ci il
Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətrində qeyd edin və CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərin.