23 C
Baku
Friday, April 19, 2024

Müştəri Məmnuniyyəti üzrə Mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

• Müştəri Məmnuniyyətinin öyrənilməsi üçün sorğuların aparılması və təhlili
• Müştəri Məmnuniyyətinin ölcülməsi və monitorinqinin aparılması
• Müvafiq siyasətin və qaydaların təkmilləşdirilməsində iştirak
• Müştəri şikayətlərinin idarə edilməsi

Təhsil:  Ali təhsil

İş təcrübəsi: Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi sahesində ən azı 1 il və ya müştəri xidmətləri sahəsində ən azı 2 il təcrübəsi

Biliklər: Microsoft Office proqramları, Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilmək

Xüsusi bacarıqlar:

• Təhlil etmək bacarığı;
• Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
• Detallara diqqət etmə bacarığı

Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətrində qeyd edin və CV-nizi [email protected]  elektron ünvanına göndərin.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər