Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- FINCA-nın kreditermə biznesinin yüksək keyfiyyət və kəmiyyət üzrə standartlarını təmin edir;
- Mərkəzləşdirilmiş Kredit Təsdiqetmə komandası tərəfindən təklif olunan kreditlərin idarə olunmasını təmin edir;
- Təşkilat tərəfindən təklif olunan məhsulların çeşidlərini davamlı olaraq filial ofisində müştərilərə tanıdır;
- Yüksək keyfiyyətli müştəri xidməti standartları təmin edir;
- Həvalə edilmiş kredit məhsulları çərçivəsində portfelin, geri ödənişlərin, həmçinin gecikən ödənişlərin idarə olunmasını təmin edir;
- Digər filial departamentləri/bölmələri ilə yaxşı münasibətin qururlması və səmərəli əməkdaşlığın aparılmasını təmin edir;
- Lazım olarsa, tələb olunan hesabatları hazırlayır və Filial Menecerinə təqdim edir;
- Vaxtaşırı Filial Meneceri tərəfindən verilən digər müvafiq tapşırıqları icra edir.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Ali təhsil (biznes, mühasibat və ya bizneslə əlaqədar hər hansı digər sahədə bakalavr dərəcəsi arzuolunandır);
- Müştəri xidməti sahəsində təcrübə arzuolunandır;
- Azərbaycanca sərbəst danışmaq;
- MS Office proqramları üzrə biliklər, həmçinin yaxşı çap etmə və məlumat daxil etmə bacarıqları;
- Ehtiyac olarsa, FINCA Azerbaijan filial ofislərinə səfər etmək və ya rotasiya olunmaq imkanı;
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) [email protected] elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifəni və iş elanının nömrəsini (№343/15) qeyd etməklə 20 Dekabr 2015-ci il tarixinədək göndərə bilərsiniz.
Əks təqdirdə ərizələr nəzərdən qaça bilər!
Yaxud aşağıda göstərilən ünvana təqdim edəsiz:
Ünvan: Bakı şəh, C.Cabbarlı küç., 44, Caspian Plaza 3-cü korpus, 8-ci mərtəbə.
Tel: (012) 596 33 85\86\87;