Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Müştəri Menecmenti Departamentinin Müştəri məlumatlarının təhlili şöbəsində Baş mütəxəssis vəzifələrinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
- Müştəri Bazasının idarə edilməsi;
- Müştərilərin seqmentləşdirilməsi;
- Prediktiv təhlillərin aparılması;
- Kampaniyalar üzrə təkliflərin hazırlanması.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti;
- SQL və analitik proqramlar – SAS, R, Python üzrə biliklər;
- MS Offisce proqramları, xüsusilə Excel üzrə yüksək biliklər;
- Qərarvermə və problem həlletmə qabiliyyəti;
- Bank qanunvericiliyi ilə bağlı biliklərə malik olmaq;
- Sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi.
CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Müştəri məlumatlarının təhlili” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.