Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştəri Məmnuniyyətinin öyrənilməsi üçün sorğuların aparılması və təhlili
• Müştəri Məmnuniyyətinin ölcülməsi və monitorinqinin aparılması
• Müvafiq siyasətin və qaydaların təkmilləşdirilməsində iştirak
• Müştəri şikayətlərinin idarə edilməsi
Təhsil: Ali təhsil
İş təcrübəsi: Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi sahesində ən azı 1 il və ya müştəri xidmətləri sahəsində ən azı 2 il təcrübəsi
Biliklər: Microsoft Office proqramları, Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilmək
Xüsusi bacarıqlar:
• Təhlil etmək bacarığı;
• Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
• Detallara diqqət etmə bacarığı
Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətrində qeyd edin və CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərin.