Məşhur “Netflix” şirkəti abunəçi itiməkdə davam edir. Bu gün ardıcıl ikinci dəfə abunəçi itirdiyini bildirən “Netflix”dən reklam paketi ilə bağlı yeni açıqlama verilib.
Bu barədə şirkətin baş direktoru Sarandos bildirib.
Bununla belə, Sarandos bütün məzmunun reklam edilən paketə daxil edilməyəcəyini bildirib.
Son rübədək abunə sayını artırmağa davam edən “Netflix” 10 il sonra bu uğurunu itirib. İlk dəfə abunəçilərini itirdiyi elan edilkdən sonra şirkətin səhmləri ucuzlaşmağa başlayıb. Üstəlik, şirkət bir çox layihələrini ləğv edib və əvvəllər qəti şəkildə qarşı çıxdığı “reklamlı abunə” paketini tətbiq edəcəyini rəsmən elan edib.