Müəllif: Mohammed Yazaliyev, Creative Director
Hər birimizin beyni məlumatlarla doludur. İdeyaların mövcudluğu üçün azad məkan lazımdır . Düzgün neym (ad) zehin ehtiyatlarından az sərf etməklə yadda saxlama prosesini yüngünləşdirir. Beləcə, şirkət,layihə,musiqi kollektivi və s. üçün doğru ad necə seçmək olar?
10 qayda:
1. Sadəlik! Yaxşı neym şirkətin fəaliyyətinə isitnad edilməlidir . Məsələn,Twitter tərcümədə “civildi”,”cəh-cəh”,yəni qısa, azəhəmiyyətli səs deməkdir.
2. İsim. Onu qısaldıb felə çevirmək olar. Məsələn: Breather. Əvvəlcə neym Breather rooms idi, ancaq istifadəçilər onu qısaldaraq Breather etdilər.
3. Telefonla test keçirilir.”Bizim şirkətin adı Fiverr-dir”.”Aha,yazdım,Fiver.Sağ olun!”. #FAIL.
4. (Nəticə kimi) Yaxşı domen adı bahalıdır . Əlbəttə ki, nüfuzlu olmayan domen zonasını seçməklə siz qiyməti endirə bilərsiz.
5. Söz kombinasiyaları məqbuldu. Əsas onlar yüngül tələffüz olunur: 2-3 hecalı yol veriləndir,lakin heç vaxt 4 hecalı istifadə olunmur. Microsoft,Pinterest ,Facebook-OK.CreativeLive-OK deyil.
6. Dil daşıyıcılarını nəzərə alın. Əgər fransalı üçün PearlTrees xoşavazlı neymdirsə , ingiltərəli üçün bu tam sayıqlamaqdır.
7. Heç zaman şirkəti digər , xüsusilə, uğurlu olan şirkətlə həmahəngli adlandırmayın.
8. Heç nə fikirləşib tapa bilmirsizsə,onda mətləbi daşıyan sözdə bir hərfi əvəz edin. Məs.,Mustbin.
9. Friraytinq. Sadəcə yazın, 10 000-də söz miqdarında və lazımlı ad özü aşkar olunacaq.
10. Gələcək perspektivdə neymin əhəmiyyəti olmayacaq. Amma indi onun mənası var,ona görə ki,sizin şirkət şəxsiyyətinizin mahiyyətini əks etdirir.