“Ozempik dopinqi”, hansı ki, Danimarkanın Novo Nordisk şirkətinin səhmlərini görünməmiş səviyyələrə qaldırmışdı hazırda özünün görünməmiş enişini yaşayır. Dörd il ərzində — əvvəlcə həqiqətən effektiv arıqlama dərmanları üçün yaranmış yeni bazarda tam dominantlıq dövründən, daha sonra isə getdikcə sərtləşən rəqabətdən sonra — şirkətin səhmləri FDA-nın yeganə çəkikorreksiya preparatı Wegovy-ni təsdiqlədiyi 2021-ci ilin yay səviyyəsinə düşüb.
Şirkətin bazar kapitallaşması 2024-cü ilin iyun ayındakı pik nöqtədə 615 milyard dollara çatmışdı. Bu ilə Avropanın ən bahalı şirkəti statusunda başlayan Novo Nordisk o vaxtdan bəri dəyərinin 50%-dən çoxunu itirib — 170 milyard dollara qədər enib və top-10-luqdan çıxmaq həddinə düşüb.
Şirkətin seçimləri məhduddur: hazırda ümidlər əsasən dərmanın tablet formasında və yüksək dozalı inyeksiya variantlarında istifadəyə verilməsinə bağlanıb. Lakin onların əsasında yenə eyni aktiv maddə — semaglutid dayanır. ABŞ-da bu maddəyə aid patent qoruması 2032-ci ildə başa çatır, amma buna baxmayaraq Çində, Hindistanda və hətta Rusiyada çoxsaylı analoqlar artıq yaradılıb.
Bu arada rəqiblərin yeni preparatları daha yaxşı nəticələr göstərir — xüsusilə ABŞ-dan olan Eli Lilly şirkətinin Zepbound və Mounjaro dərmanları. Novo Nordisk-in də yeni preparatı — CagriSema — var, lakin o, hələ istifadəyə buraxılmayıb və onun müqayisəli klinik sınaqlarının nəticələri yalnız 2026-cı ildə açıqlanacaq.
Bloomberg-in sorğu keçirdiyi 33 analitikdən 17-si buna baxmayaraq “almaq” tövsiyəsi verir: səhmlərin enişi həddindən artıq dərindir və təxminən 14 P/E nisbəti ilə onlar hazırda ucuz qiymətləndirilmiş görünür.
Niyə bu vacibdir?
Novo Nordisk-in görünməmiş yüksəlişi və enişi artıq dərslik case-i kimi qiymətləndirilir. Pik dövrdə şirkət Danimarkanın bütün iqtisadi artımını faktiki olaraq təkbaşına təmin edirdi, eniş dövründə isə ölkənin ÜDM hesablamalarını yenidən nəzərdən keçirməyə məcbur edirdi.







