Pərakəndə Biznes departamentinin CRM analitiki
Tələblər
• Biznes, menecment və tətbiqi riyaziyyat üzrə bakalavr dərəcəsi
• Marketinq, müştəri xidməti, (customer relationship management) üzrə təcrübə
• Güclü analitik düşüncə
• MS office-də yüksək bilik (Excel, outlook)
• Məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı
• Əlavə proqram (SQL, HTML,JavaScript və s.,) biliyi üstünlükdür
Öhdəliklər
• Bankda olan bütün pərakəndə müştəri bazaların formalaşması
• Müştəri bazaların dərin təhlili və analitikası
• Satışdan irəli gələn kriteriyalara uyğun olaraq ümumi bazadan müştəri siyasının formalaşması
• 3-cü bəndə uyğun olaraq müştərilərə satiş təkliflərin hazırlanması
• Gələcəkdə CRM platformanın yaradılmasında iştirak və bu sahənin inkişaf etdirmək.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Pərakəndə Biznes departamentinin CRM analitiki) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.