“Google” və “Facebook”un koronavirus pandemiyası səbəbindən resesiyaya məruz qoyduğu dünya iqtisadiyyatı səbəbndən son beş ildə 3 dəfə böyüyən reklam bizneslərini büdərdəcək. Banker.az bildirir ki, bu barədə “New York Times” yazır
Qəzet yazır ki, səyahət və əyləncə reklamları “Google”nin axtarış hissəsindən yoxa çıxıb. “Facebook”un reklam qiymətləri isə rekord səviyyədə ucuzlaşıb. Üstəlik “Wall Street” analitiklərinin bu iki texnologiya nəhənginin illik gəlirlərinin ilk dəfə azalacağını ehtimal edirlər.
Bunu ənənəvi medianın əvvəllər yaşadığı rastaşsaq da, amma, onlayn reklam xərclənməsinin yarısından çoxunu təşkil edən iki tərəfli təsəvvür etmək çətindi.
Bildirilir ki, insanlar zamanla artıq öz xərcləmələrinə nəzarət etməklə dahaçox optimallaşmaya meyilliliyi artıracaq.