1. HSE Intern
Work experience:
• Experience – not required
Requirements
• Advanced knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages
• Education in Environmental Health or any related fields – desirable
High level of responsibility
• Excellent communication skills
• Advanced level of all MS Office programs
Main responsibilities:
∙ Ensure all personnel work in compliance with Health & Safety and Environmental policies and procedures
∙ Maintain registers for corrective and preventative actions and safety/environmental incidents
∙ Coordinate the collection &collation of all HS&E data
∙ Prepare& Summary reports on HS&E statistics
∙ Provide administrative support to all managers and supervisors on HS&E related matters
∙ Liaise with customers and suppliers on routine HS&E matters
∙ Responsible for monitoring waste management and compliance with environment licenses and consent limits.
∙ Arranging the safety meetings and delivering trainings
Employment details
• Internship contract
• Work schedule, 09:00 – 18:00, 6/1
• Transportation
• Lunch provision
If you are interested in this job, please email your resume preferably in Word or PDF format to [email protected] specifying “HSE Intern”in the subject line. Applications without Subject will not be considered. Only shortlisted candidates will be contacted.
2. MÜQAVİLƏLƏR ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS
(Contract specialist) x2
Vəzifə öhdəlikləri:
• Tender müqavilələrinin hazırlanması (bölmələrinin yığılması), tamlığına/bütövlüyünə nəzarət edilməsi, icra olunacaq işin predmetinə uyğunlaşdırılması;
• Müqavilə danışıqlarının aparılması;
• Müqaviləyə əlavələrin hazırlanması;
• Müqavilələrinin razılaşdırılmış şərtlər çərçivəsində icrasına nəzarət;
• Müqavilənin icrası zamanı yaranmış problemlərin analizi və müvafiq tədbirlərin görülməsi;
• Müqavilələrin reyestrinin aparılması.
Tələblər:
• Humanitar (Hüquq, İqtisadiyyat, Biznesin İdarə Olunması, Beynəlxalq əlaqələr və s. ) sahələrdə ali təhsil; Hüquq bilikləri olanlara üstünlük verilir
• Kommersiya hüququ bilikləri;
• Yaş həddi: 24-40;
• Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
• Azərbaycan dilində yüksək və ingilis dilində ən azı orta səviyyədə danışmaq və yazışmaları aparmaq bacarığı. Rus dilini bilməsi arzuolunandır;
• Oxşar vəzifə öhdəlikləri üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi
• Beynəlxalq maliyyə institutlarının (Dünya Bankı və s.) maliyyələşdirdiyi tenderlərdə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
• Mühasibat və layihələrin idarə olunması konseptləri üzrə minimal anlayış;
• Müqavilələrin icrası zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirməyi bilməli;
• Satınalma müqavilələri ilə işləmə və analiz etmə bacarığı;
Şəxsi bacarıqları:
• Yaxşı analitik və peşəkar ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
• Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
• Operativlik, çevik qərarvermə, eyni vaxtda çoxsaylı məsələləri idarə edə bilmə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
• İşinə qarşı məsuliyyətli olma, peşəkar yanaşma;
• Nəzarət olmadan vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirmə;
• Komandada işləmə bacarığı.
E – mail : [email protected]
3. TENDER ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS
(Tender specialist) x3
Vəzifə öhdəlikləri:
• Tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması
• Tender iştirakçılarının müəyyənləşdirilməsi
• Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması
• Tender protokollarının hazırlanması
• Tender sənədlərinin elektron qeydiyyatının aparılması
• Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması;
• Satınalmaların təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması;
• Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Tələblər:
• Humanitar (İqtisadiyyat, Biznesin İdarə Olunması, Beynəlxalq əlaqələr və s. ) sahələrdə ali təhsil;
• Yaş həddi: 24-40;
• Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
• Azərbaycan dilində yüksək və ingilis dilində ən azı orta səviyyədə danışmaq və yazışmaları aparmaq bacarığı. Rus dilini bilməsi arzuolunandır;
• Oxşar vəzifə öhdəlikləri üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;
• Beynəlxalq maliyyə institutlarının (Dünya Bankı və s.) maliyyələşdirdiyi tenderlərdə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
• Qiymətlərin formalaşdırılması metodları və strategiyasını bilməli;
• Mühasibat və layihələrin idarə olunması konseptləri üzrə minimal anlayış;
• Satınalma zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirməyi bilməli;
• Satınalma sənədlərini hazırlama qabiliyyəti;
Şəxsi bacarıqlar:
• Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
• Yaxşı analitik və peşəkar ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
• Operativlik, çevik qərarvermə, eyni vaxtda çoxsaylı məsələləri idarə edə bilmə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
• İşinə qarşı məsuliyyətli olma, peşəkar yanaşma;
• Nəzarət olmadan vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirmə;
• Komandada işləmə bacarığı.
E – mail : [email protected]
4. KOMMERSİYA MÜTƏXƏSSİSİ
(Commercial specialist) x2
Vəzifə öhdəlikləri:
• Tenderlərin kommersiya şərtlərinin razılaşdırılması və texniki hissəsinin düzgünlüyünə nəzarət;
• Tenderə çıxarılacaq işlərin qiymət cədvəlinin yoxlanılması, uyğunsuzluqların aşkar edilməsi;
• İlkin tender ehtimalları əsasında tender təkliflərinin qiymət analizinin aparılması, uyğunsuzluqların aşkar edilməsi, müvafiq hesabatların hazırlanması;
• Tenderin əsas şərtlər toplusunun Tenderə çıxacaq paketlərin bölgüsünün razılaşdırılması;
• Tenderlərin texniki qiymətləndirmə meyarlarının razılaşdırılması;
• Texniki qiymətləndirmə hesabatlarının düzgünlüyünə nəzarət;
• Podratçının tikinti obyektlərinə, anbarların və istehsalat müəssisələrinə səfərlərin edilməsi, hazırlanmış qiymətləndirmə hesabatının düzgünlüyünə nəzarət.
• Müqavilə əlavələrinin/dəyişiklik sorğularının qiymət analizinin aparılması;
• Ödənişlərin müqavilə şərtlərinə uyğunluğuna nəzarət;
Tələblər:
• İnşaat mühəndisliyi və ya tikinti iqtisadiyyatı sahəsində ali təhsil;
• Yaş həddi: 24-40;
• Excel proqramının imkanlarından tam istifadə edərək rəqəmlərlə işləmə bacarığı;
• Azərbaycan dilində yüksək və ingilis dilində ən azı orta səviyyədə danışmaq və yazışmaları aparmaq bacarığı. Rus dilini bilməsi arzuolunandır;
• Oxşar vəzifə öhdəlikləri və tikintinin ehtimal xərclərin hesablanması üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;
• Mühasibat və layihə xərclərinin idarə olunması konseptləri üzrə minimal anlayış;
• Beynəlxalq maliyyə institutlarının (Dünya Bankı və s.) maliyyələşdirdiyi tenderlərdə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
• Qiymətlərin formalaşdırılması metodları və strategiyasını bilməli;
• Xüsusilə inşaat standartlarını, əsas tikinti metodologiyalarını, eləcə də digər tikinti quraşdırma tələblərini bilmək;
• Layihələrin idarə olunması konseptləri üzrə minimal anlayış;
• Tender paketlərini bazar tələbinə uyğun bölə/birləşdirə bilmək;
• Satınalma zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirməyi bilməli;
Şəxsi bacarıqlar:
• Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
• Yaxşı analitik və peşəkar ünsiyyət bacarıqları;
• Detallara qarşı yüksək dəqiqlik;
• Operativlik, çevik qərarvermə, eyni vaxtda çoxsaylı məsələləri idarə edə bilmə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
• İşinə qarşı məsuliyyətli olma, peşəkar yanaşma;
• Nəzarət olmadan vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirmə;
• Komandada işləmə bacarığı.
E – mail : [email protected]