Procter&Gamble
Ölkə: ABŞ
Əsasının qoyulduğu il: 1837
Levi Strauss & Co.
Ölkə: ABŞ
Əsasının qoyulduğu il: 1869
Bani: Levi Strauss
Əfsanəyə görə, 25 ilə il bundan əvvəl Procter & Gamble məhsulların satış anbarlarında yığılıb qalması problemi ilə üzləşdi. Marketinq mütəxəssisləri belə tapşırıq aldılar ki, onlar insanları paltarları evdə yumağa və geyimləri camaşırxanaya etibar etməməyə inandırsın.
Bu zaman axtarılan istehlakçının foto-robotu yaradılır –bu ofis işçisi idi, o həftənin beş günü işgüzar uniforma geyinmək məcburiyyətində idi, həftə sonu isə onlar ürək rahatlığı ilə cins və ya digər gündəlik geyimlər geyinə bilərdi. Cinləri əlbəttə ki, o evdə yuyurdu, digər kostyumları isə kimyəvi təmizləməyə etibar edirdi.
Bu kəşfdən ürəklənən və ruhlanan Procter&Gamble cins markası Levi’s ilə birlikdə obyektiv və müstəqil tədqiqatı maliyyələşirdi, araşdırma göstərir ki, insanlar rahat paltarda daha kreativ işləyir və dözümlü olur, kostyumlar isə əksinə əlavə stressə səbəb olur.
Hər iki kompaniya öz işçi heyətinin cədvəlində casual Fridays praktikasını təcrübədən keçirməyə qərar verir – dress code-dan (dresskoddan) azad həftə günlərini KİV vasitəsi ilə bütün cəmiyyətə çatdırırlar. Nəticədə bu gün amerikan əməkdaşlarının 90%-i P&G və Levi’s kompaniyalarının istəyinə uyğun geyinir.