7 C
Baku
Sunday, December 15, 2024

“PwC”: Qlobal onlayn reklam xərcləri ilk dəfə olaraq ənənəvi reklam məsrəflərini üstələyib

Ötən il qlobal bazarda onlayn reklam xərcləri ilk dəfə olaraq ənənəvi reklam məsrəflərini üstələyib.

Bu barədə “PricewaterhouseCoopers” (“PwC”) şirkətinin illik icmalında deyilir.

Azərbaycanın MDB ölkələrinə ixracı 14% artıb
AMB: Kreditlərə tələbin artması bəzi banklarda faizlərin yüksəlməsi ilə nəticələnir
“Super Mario 64” oyununun kartrici rekord 1,5 mln. dollara satılıb
Qeyd olunur ki, 2020-ci ildə onlayn reklam xərcləri 9% artaraq 336 mlrd. dollara çatıb və ilk dəfə olaraq ənənəvi reklam xərclərini üstələyib. Proqnozlara görə, növbəti 5 ildə orta hesabla xərclər 7,7% artacaq.

Xatırladaq ki, “PwC” görə, qlobal əyləncə və media sənayesinin gəlirləri keçən il 3,8% azalaraq 2019-cu ildəki 2,1 trln. ABŞ dollarından 2 trln. dollara düşüb. Bu, “PwC”nin 22 illik araşdırmalarındakı ən böyük azalmadır. “PwC” qlobal əyləncə və media bazarının rəqəmsal məzmuna və reklama olan tələbat sayəsində 2021-ci ildə 6,5%, gələn il isə 6,7% böyüyəcəyini gözləyir.

MənbəAPA
Son xəbərlər
Digər xəbərlər