İş haqqında məlumat:
– İş yeri Azərbaycan Sənaye Sığorta ASC-nin baş ofisi;
– Baş vermiş hadisə və sığorta ödənişi ilə bağlı elektron məlumat bankının (baza) yaradılması və ondan istifadə edilməsi;
– Sığorta hadisələri ilə bağlı müvafiq sənədlərin toplanmasında yaxından iştirak edilməsi;
– Açılmış sığorta işlərinə növbəti nömrələrin ardıcıllıqla verilməsinin təmin edilməsi;
– Yekun sığorta aktının tərtibatında iştirak edilməsi;
– Departamentə daxil olan ilkin uçot sənədləri əsasında bütün hadisələrin, sığortalıların, sığorta ödənişi və imtinanın müvafiq qaydada qeydiyyatının aparılması.
Əsas tələblər:
– Ali təhsil (texniki və ya hüquqi);
– Ünsiyyətcil, işgüzar, analitik düşüncə tərzi, kollektivdə işləmək qabiliyyəti;
– Cinsi: Kişi;
– Yaş: 22-35;
– B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
– İş qrafiki – növbəli.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV– lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər və ya aşağıdakı llink vasitəsilə online şəkildə müraciət edə bilərlər.
https://hr.azersun.com/pages/openPosition.aspx?Lang=2&ID=114
CV göndərilərkən mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Qəza Komissarı/Şirvan”) qeyd olunmalıdır.
*”Azərbaycan Sənaye Sığorta” ASC haqqında ətraflı məlumatı http://www.aiic.az/lang,az/ saytından əldə edə bilərsiniz.