Vəzifəyə olan tələblər
Ø Ali təhsilli olması,
Ø Bank sistemində və yaxud qeyri bank sisteminde azı 2 il iş stajı
Ø Kollektivdə işləmək qabiliyyəti,
Ø Maliyyə hesabatlarını tərtib etmək, onları təhlil etməyi bacarmaq, kredit sifarişini düzgün qiymətləndirmək və tövsiyyələr vermək üçün düzgün qərar qəbul etmək;
Ø Riyaziyyat, iqdisadiyyat və ya idarəetmə sahələri üzrə baza biliklər
Ø MS Office proqramında işləmək bacarığı
Ø Azerbaycan dilini mükəmməl bilməyi
Əsas vəzifə və öhdəlikləri
– İcraatında olan problemli kreditlərin məhkəmədən kənar qaydada ləğv edilməsi və problemli kreditlərin normallaşdırılması üçün tədbirlər həyata keçirir:
– Mümkün əlaqə vasitələrindən, o cümlədən telefon vəya ünvana getməklə borclu/müştəri ilə, zaminlə və ya kreditin təminatı qoyan ilə əlaqə saxlayır;
– Borclunun və ya mülkiyyətçinin axtarılmasını və yerinin müəyyən olunması üçün mümkün tədbirləri həyata keçirir;
– Zəruri olduqda borclunun və işlə əlaqədar digər şəxslərin axtarılmasını həyata keçirir
– Problemli kreditlər üzrə bütün sənədlərin (kredit,zaminlik,girov, ipoteka və s. müqavilələr, iş və yaşayış yerinə haqqında arayışlar, qəbzlər, və s.) təhlilini aparır
CV-ləri mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifə göstərilməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.