10 C
Baku
Tuesday, November 26, 2024

Risk Senior Specialist – PASHA Holding

PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Risk Senior Specialist.

Job description:

• Development and maintenance of insurance risk pricing framework/ model;
• Assist in quarterly actuarial reserving reviews;
• Assist in the use of insurance risk pricing models;
• Provide effective actuarial support to underwriters;
• Contribute to the production of the business forecast;
• Development of internal model of calculation of actuarial reserves and assist in validating the internal Model;
• Provide analysis of trends and factors impacting Underwriting results to determine action plans;
• Recommend and book reserves, evaluating adequacy of loss, ALAE, and ULAE reserves, identifying loss trends;
• Forecast and interpret underwriting results to aid management in planning;
• Oversee the production of progress reports in improving profitability and implementation of business initiatives.

Experience, Competencies and Skills Required:

• Bachelor’s degree in related area;
• Actuary accreditation;
• Minimum 5 years of professional experience, 3 of them in function;
• Strong analytical skills;
• Strong communication skills;
• Good knowledge of Azerbaijani and English; knowledge of Russian is an advantage;
• Good knowledge of Excel and other Office programs.

How to apply:

Interested candidates are requested to submit:
• CV to [email protected];
• Put “Risk Senior Specialist” in the subject line;
• CVs should be sent by the 15 December, 2016.

Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.

PASHA Holding Risklər üzrə Baş Mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.

İşin təsviri:

• Sığorta risklərinin qiymət əmələ gəlmə siyasətinin/modelinin işlənməsi və idarə edilməsi;
• Aktuar rezervlərin rüblük baxılmalarında yardım etmək;
• Sığorta risklərinin qiymət əmələ gəlmə modellərinin həyata keçirilməsində yardım etmək;
• Anderraytinq üçün effektiv aktuar dəstəyin təmin edilməsi;
• Biznes proqnozların tərtibatında kömək etmək;
• Aktuar rezervlərinin hesablanması üçün daxili modelin işlənməsi, eyni zamanda daxili modelin yoxlanılmasında yardım;
• Fəaliyyət planının müəyyən edilməsi məqsədilə, anderraytinq nəticələrinə təsir göstərən amillərin və trendlərin  təhlili;
• Ehtiyatların sifariş və tövsiyə edilməsi, itkilərin adekvatlılığının (həcminin) qiymətləndirilməsi, ALAE və ULAE ehtiyatları, itki trendlərinin müəyyən edilməsi;
• Planlaşdırma baxımından rəhbərliyə dəstək məqsədilə, anderraytinq nəticələrinin proqnozlaşdırılması və interpretasiyası;
• Gəlirliyin artırılması və biznes təşəbbüslərin  həyata keçirilməsinə dair  hesabatların tərtib edilməsinə nəzarət

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

• Aidiyyatı sahədə bakalavr dərəcəsi;
• Aktuari akkreditasiyası;
• Minimum 5 il peşəkar təcrübə, bunlardan 3 il müvafiq sahədə;
• Güclü analitik bacarıqları;
• Güclü ünsiyyət bacarıqları;
• İngilis, Azərbaycan mükəmməl bilik, rus dilinin biliyi üstünlükdür;
• Excel və digər ofis proqramların mükəmməl bilik səviyyəsi.

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:

• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Risklər üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 15 dekabr, 2016-cı il tarixinə qədər göndərilməlidir.

Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar

Son xəbərlər
Digər xəbərlər