11 C
Baku
Friday, March 14, 2025

“SABAH GROUP” 5 vəzifə üzrə vakansiya elan edir

“SABAH GROUP” LLC 5 vəzifə üzrə vakansiya elan edir.

Vakansiya 1: Anbardar

Tələblər:

– Dil bilikləri : Azərbaycan dili və rus dili əla səviyyədə
– Kompyuter biliklərinə sahib olmaq

Vəzifələr:

– Anbarada olan materiallara və mallara görə tam maddi məsuliyyət.
– Anbarda olan materialların inventarizasiyası və yoxlanılması. 
– Ambara mədaxil və məxaric olan materialları 1C proqramı ilə uçotunu aparmaq.
– Anbarlarda malların yerləşdirilməsinə nəzarət.
– Malları çatdırılmasına nəzarət.
– Mühasibatlığın tələb etdiyi hesabatları təqdim etmək.

İş şəraiti:

– AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
– Həftədə 6 iş günü (09.00-18.00)
– Nahar vaxtı 1 saat


Vakansiya 2: Category Manager

Təsviri

  • Ensure category offers the right products at the right time for the right price.
    • Anticipate and capitalize on market trends.
    • Develop marketing plans, monitor sales and manage promotions and effective use of social media tools.
    • Increase sales volume and improve inventory turnover speed.
    • Take charge of the ordering, pricing, merchandising and inventory control.
    • Conducting competition analysis, setting competitive pricing and optimizing prices as necessary to increase sales and/or clear out stagnant items from inventory.
    • Ability to learn products quickly and address consumer needs.
    • Determine the right product mix for the store. Expand successful product ranges and discontinue unsuccessful merchandise.
    • Implement planograms. Provide customer satisfaction by making it easier for customers to find items they are looking for.
    • Maintain a productive relationship with vendors.
    • Negotiating pricing, delivery and payment terms with vendors.
    • Reports to Brand Manager
  • The ability to analyze and make key decisions to support category operations based on key data
    • A thorough understanding of retail insights
    • Strong people management skills and the ability to manage and persuade at all levels
    • Previous experience and knowledge of a retail environment

Tələblər

Candidates should have a good command of written and spoken English
A degree in business, management, sales or marketing
Preferred Skills
● Analytical
● Multi-tasking
● Negotiation
● Organization
● Social Media
● Attention to details
● Problem solving
● Communication
● Retail management

Ümumi məlumat

Vakansiyanın növü: Full-Time

Əlavə edilib: 10-11-2016

Əmək haqqı: 800 – 900 azn  


Vakansiya 3: Office Manager

Responsibilities:

Receive, direct and relay telephone messages and fax messages Provide word-processing and secretarial support
Type confidential documents on a word processing system using a range of office software, including email, spreadsheets and databases;
managing filing systems; organizing the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment;
arranging regular testing for electrical equipment and safety devices;

Requirements:

Citizenship of Azerbaijan Republic
Candidate must be a graduate of Bachelor’s Degree
Female
Age 25-35
Required Qualifications: Fluent in Azerbaijan, Russian and English Good interpersonal skills
Good written and verbal communication skills
Good computer skills knowledge(including Word & Excell) Presentable looks Hardworking


Vakansiya 4: Satıcı Konsultant

Tələblər:

– Satış üzrə ən az bir il təcrübə
– Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət
– Səmimi,aktiv,dinamik,səbrli və gülərüz
– Kollektivlə işləmək bacarığı
– Azərbaycan dili səlis ,rus dili bilmənlərə üstünlük veriləcək

Vəzifələr:

-Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması
– Mağaza menecerinin tapşırıqlarının vaxtında və səlis yerinə yetirilməsi
– Müştərilərinin seçimlərində yardımçı olmaq

İş şəraiti:

– Əmək haqqı 300+%
– İş vaxtı həftədə 6 gün, bir gün istirahət
– Mağazalar Mall-larda,şəhər mərkəzində və ətrafında yerləşir
– Satışa görə bonuslar
– AR Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə


Vakansiya 5 : Stock analytic

Təsviri

Vəzifələr
• Ticarət sahesində ofis işi
• Sifarişlərin və satışların idarə edilməsi
• Ayrılmış vəsaitə uyğun analiz
• Vəsaitin düzgün bölüşdürülməsi
• Satışın hər tərəfli analizi
• Aylıq və rüblük hesabatların aparılması
• Bütün kateqoriyalar üzrə hesabatların aparılması
• Bazanın yaradılması

Tələblər

Tələblər
•Universitet məzunu olmaq
• AR Vətəndaşlığı
• Riyazı biliklərin olması arzuolunandır
• İngilis dilini bilmək
• Əla səviyyədə kompüter bilikləri
• Analitik düşüncə qabiliyyətinin olması
• Səlist dəqiqliliklə işləmək qabiliyyəti
• Əla səviyyədə hesab apara bilmə qabiliyyəti
• Cəldlik və məsuliyyətlilik
İş şəraiti
Yaş həddi- 20-35 yaş arası
İş qrafiki-10:00-19:00
İş günləri həftə içi 5 gün
Əmək haqqı- 500 manat
AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
İşçiyə ödənişsiz trainniglar
Karyera yüksəlişi

Ümumi məlumat

Vakansiyanın növü: Full-Time

Əlavə edilib: 04-08-2016

Əmək haqqı: 500 – 600 azn  


Maraqlananların öz CV-lərini [email protected] ünvanına yollamaları xahiş olunur.

Tel:012 5634402

 

Son xəbərlər
Digər xəbərlər