Öhdəliklər
- Satınalmaların təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması;
- Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Tələblər
- Ali iqtisadi təhsil;
- İT Sahəsi üzrə məlumatların olması üstünlük təşkil edir;
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
- Xarici bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Satınalma sahəsində 2-3 illik iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə MS Excel və MS Word biliyi.
CV-lərinizi “Korporativ Müştərilərə xidmət” başlığını qeyd etməklə [email protected] e-poçtuna göndərin!