İş barədə məlumat– Şirkətin təqdimatı
– Bazarın təhlil edilməsi
– Yeni partnyorların (şirkətlərin) araşdırılması, danışıqlar aparılaraq əməkdaşlığa cəlb edilməsi
– Mövcud partnyorlarla (şirkətlərlə) mütəmadi görüşlərin keçirilməsi, əməkdaşlığın yüksək səviyyədə davam etdirilməsi
– Razılaşdırılmış kampaniya üzrə statistik analiz aparmaq və effektivliyin hesablanması
– Gənclərə uyğun reklam kampaniyalarının düşünülməsi, internet resurslarından istifadə edərək konkursların keçirilməsi
– Layihənin həyata keçirilməsi ilə bağlı qoyulmuş hədəflərə çatmaq
– Əmək haqqı işə götürüləcək şəxsin bilik və bacarıqlarına görə təyin olunacaq
– İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00
– Bazarın təhlil edilməsi
– Yeni partnyorların (şirkətlərin) araşdırılması, danışıqlar aparılaraq əməkdaşlığa cəlb edilməsi
– Mövcud partnyorlarla (şirkətlərlə) mütəmadi görüşlərin keçirilməsi, əməkdaşlığın yüksək səviyyədə davam etdirilməsi
– Razılaşdırılmış kampaniya üzrə statistik analiz aparmaq və effektivliyin hesablanması
– Gənclərə uyğun reklam kampaniyalarının düşünülməsi, internet resurslarından istifadə edərək konkursların keçirilməsi
– Layihənin həyata keçirilməsi ilə bağlı qoyulmuş hədəflərə çatmaq
– Əmək haqqı işə götürüləcək şəxsin bilik və bacarıqlarına görə təyin olunacaq
– İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00
Namizədə tələblər– İşğüzar danışıqları aparmaq, yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqları
– Təqdimatlı səliqəli görünüşə malik olmalı
– Kreativlik, yaradıcılıq bacarıqları
– Komandada işləmək bacarığı yüksək səviyyədə olmalı
– Qısa zamanda qərar vermə qabiliyyəti
– Analitika qabiliyyəti
– Marketinqin əsas prinsiplərini yaxşı bilməli
– Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ
– Digital marketinq (SMM) və PR sahəsində təcrübə
– Azərbaycan dili, rus dili – mükəmməl, ingilis dili orta səviyyədə
– Microsoft Office proqramları (Word, Excel, Power Point)
– Təqdimatlı səliqəli görünüşə malik olmalı
– Kreativlik, yaradıcılıq bacarıqları
– Komandada işləmək bacarığı yüksək səviyyədə olmalı
– Qısa zamanda qərar vermə qabiliyyəti
– Analitika qabiliyyəti
– Marketinqin əsas prinsiplərini yaxşı bilməli
– Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ
– Digital marketinq (SMM) və PR sahəsində təcrübə
– Azərbaycan dili, rus dili – mükəmməl, ingilis dili orta səviyyədə
– Microsoft Office proqramları (Word, Excel, Power Point)