Vakansiya haqqında: Departament Satış
İş qrafiki: Standart
İş yeri: Port Baku Cənub Qülləsi
Son müraciət tarixi:27.02.2018
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz
- Layihələrin idarə olunması sistemini təkmilləşdirmək və araşdırmalar aparmaq
- Əməliyyat proseslərinin dayanıqlılığını təmin etmək üçün mürəkkəb biznes tələblərini yerinə yetirmək
- Elektron ödənişlər strategiyasını təkmilləşdirmək
- Ödənişlərin idarə edilməsi və onlara nəzarət strategiyasını inkişaf etdirmək və həyata keçirmək
- Avtomatlaşdırılmış ödəmə üsullarından istifadəni təkmilləşdirmək və optimallaşdırmaq
- Mümkün sahələrdə ödəniş proseslərinin avtomatlaşdırılması üçün müvafiq imkanları müəyyən etmək
- Təchizatçılara olan ödəniş prosesini təkmilləşdirmək və idarə etmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi
-
- Ali təhsil (Maliyyə və ya Biznesin İdarə edilməsi üzrə təhsil üstünlük hesab olunur)
- Satış sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi (Maliyyə sahəsində təcrübə üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər
- Komanda işi və Əməkdaşlıq
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Qərar qəbul etmə bacarığı
- Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
- Nəticə yönümlü
- Davamlı təkmilləşmə
- Azərbaycan (səlis), Rus (səlis) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
- MS Office Proqramlarını bilmək
Müraciət etmək üçün
- CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
- Başlıqda “Satışın inkişaf etdirilməsi və yeni satış kanalları üzrə ekspert” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
- Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.