Tələblər:
Ø Ali təhsil;
Ø Bank və yaxud qeyri bank sistemində azı 1 il iş təcrübəsi;
Ø MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı;
Ø Riyaziyyat, iqdisadiyyat və ya idarəetmə sahələri üzrə baza biliklər;
Ø Müştərilərlə yüksək nəzakətlə davramaq qabiliyyəti;
Ø Kollektivdə işləmək bacarığı;
Ø Sumqayıt ərazisində yaşayan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
Ø Müştərilər barədə Məlumat informasiya sistemindən məlumatların əldə edilməsi, daxil edilməsi, yoxlanması;
Ø Müştərilər üçün hesabların açılması, müqavilələrin hazırlanması;
Ø Hazırlanmış Sığorta şəhadətnamələrini qəbul etmək, onlar barədə lazımi məlumatları sığorta reyestrinə daxil etmək;
Ø Həvalə olunduğu təqdirdə filialın xəzinə əməliyyatlarını icra etmək;
Ø Filialda keçirilən yerli kredit komitəsində iştirak etmək;
Ø Hesablarda yığılan vəsaitlərin və qayıdışlardan olan qalıqların məbləğinin yoxlanılması, onların müəyyən olunmuş limit məbləğinə çatdığı zaman vaxtında köçürülməsini təmin etmək və vəsaitləri düzgün idarə etmək;
Ø Filial tərəfindən verilmiş kreditlər barədə bütün məlumatların və həyata keçirilən təsərrüfat əməliyyatlarının müvafiq informasiya bazasına düzgün daxil edilməsinə nəzarət etmək və onu təsdiqləmək;
Ø Filial tərəfindən həyata keçirilən əməliyyatların müvafiq İnformasiya Bazasına vaxtında və düzgün daxil edilməsinə nəzarət etmək;
CV-nizi e-mailin mövzu bölümündə müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını göstərilməklə 14 sentyabr 2017-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.