TRADE (TICARI) MARKETİNQ MENECERİ
İş barədə məlumat:
– Şirkətin istehsal etdiyi süd məhsullarının bazarda irəlilədilməsi strategiyalarının hazırlanması və reallaşdırılması;
– Bazarın monitorinq və təhlili, rəqabət mühitinin öyrənilməsi;
– Trade aktivliklər üzrə illik təqvimin hazırlanması və tətbiq edilməsi;
– Trade Marketinq tədbirlərinin hazırlanması, təşkili, keçirilməsinə nəzarət və aksiya effektivliyin dəyərləndirilməsi (BTL promo aksiyalar, reklam aksiyaları, təqdimatlar və s.);
– Satışların analizi və satış effektivliyinin artırılması üzrə tədbirlər planının hazırlanması;–Qiymət analizinin aparılması və qiymət strategiyasının hazırlanması prosesində iştirak edilməsi;
– Yeni məhsulun bazara çıxarılmasında iştirak edilməsi;
– Trade marketinq büdcəsinin planlaşdırılması, tətbiq olunması və raporlanması;
Tələblər:
– Ali təhsil (İqtisadiyyat və İdarəetmə ixtisası üzrə arzuolunandır)
– Azərbaycan dili mükəmməl (ingilis və rus dili arzuolunandır) olmalı;
– Yüksək səviyyədə kompüter bilgiləri (MS Office, əsasən excel) olmalı;
– FMCG sektorunda ən azı 2 il iş təcrübəsi olmalı;
Şəxsi keyfiyyətlər:
– Yaradıcı, məsuliyyətli, kreativ olmalı, kollektivlə işləməyi bacarmalıdır;
– Problem həlletmə, idarəetmə bacarığına, müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
– Dəqiq, qərəzsiz olmalı və analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı;
Digər məlumatlar:
– iş saatları: 08:30-dan 17:30-dək;
– 5 günlük iş qrafiki;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni mövzu yerinə “Trade marketing meneceri” yazmaqla [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.