UNESCO-nun hesabatında deyilir ki, siniflərdəki problemləri həll etmək, öyrənməni yaxşılaşdırmaq və uşaqları kiberzorakılıqdan qorumaq üçün smartfonlar məktəblərdə qadağan edilməlidir.
BMT-nin Təhsil, Elm və Mədəniyyət Agentliyi bildirib ki, mobil telefonlardan həddən artıq istifadənin akademik performansın aşağı düşməsinə, ekran arxasında çoxlu vaxt keçirməyin isə uşaqların emosional sabitliyinə mənfi təsir göstərməsinə dair sübutlar var.
Hesabatda qeyd olunduğu kimi, smartfonların qadağan edilməsi çağırışı açıq şəkildə göstərir ki, ümumilikdə rəqəmsal texnologiyalar, o cümlədən süni intellekt həmişə təhsilin “insan mərkəzli baxışına” tabe olmalı və heç vaxt müəllimlərlə üzbəüz qarşılıqlı əlaqəni əvəzləməməlidir.
Bununla belə, hesabatda vurğulanır ki, “şagirdlərin sinifdə və evdə, istər smartfon, planşet və ya noutbukda texnologiyadan həddindən artıq və ya qeyri-münasib istifadə etməsi diqqəti yayındıra, poza və öyrənməyə mənfi təsir göstərə bilər”. Agentliyin ekspertləri rəqəmsal texnologiyaların həddindən artıq istifadəsi ilə tələbə nailiyyətləri arasında “mənfi əlaqə”yə işarə edən irimiqyaslı beynəlxalq tədqiqatların məlumatlarına istinad ediblər.