Unibank müştərilərinin daha bir istəyini reallaşdırdı. İndi ALBALI PLUS ( ALBALI) kartına sahib olan hər kəs “Şəxsi kabinet”ə daxil olaraq, kartı ilə bağlı suallarına cavab tapa biləcək. Daha da təkmilləşdirilən vahid “Şəxsi kabinet” kart sahiblərinə müxtəlif xidmətlər təklif edir. Bəs təkmilləşdirilən şəxsi kabinetdə müştəriləri hansı yeniliklər gözləyir?
- Kart üzrə növbəti ödəniş tarixini bilmək
- Keçmiş ödənişləri və ödənilən məbləğlərin hesabdan necə silindiyini görmək
- Gələcək taksit qrafiki və necə formalaşdığınının şahidi olmaq
- Şəxsi e-mail ünvanınızı daxil etmək və dəyişmək
Xatırladaq ki, ALBALI PLUS ( ALBALI) kart istifadəçiləri şəxsi kabinet vasitəsi ilə kart üzrə ödənişləri, minimal ödənilən məbləğ və ödəniş qrafıkını, ümumi borcu, kartın və kreditin müddətini və bu kimi bir çox digər məlumatları öyrənirlər. Şəxsi kabinetə günün istənilən vaxtı albali.az və unibank.az saytı vasitəsi ilə daxil olmaq mümkundür. Bunun üçün ALBALI PLUS ( ALBALI) kartlarının son 8 rəqəmi və şəxsiyyət vəsiqənizin PİN kodu tələb olunur.
Unibank müştərilərinin ehtiyac və arzularını bir məhsulda – ALBALI PLUS kartında birləşdirib. Artıq Unibank müştərisi cəmi 1 karta sahib olmaqla, müxtəlif bank xidmətlərindən istifadə edə bilər. ALBALI PLUS beynəlxaq kart olmaqla yanaşı, dörd bank məhsulunu özündə birləşdirir.
Ətraflı məlumatı (012) 117 nömrəli telefondan, Unibankın saytından (http://www.unibank.az) və yaxud bankın facebook səhifəsində (www.facebook.com/unibank.az) əldə etmək olar.
ALBALI PLUS – arzuları reallaşdıran kart.
Unibank – hər kəsin bankı.